ВХОД
Вернуться

невиплата нарахованих процентів згідно умов.

natali1906 natali1906
22 октября 2013, 15:11
без оценки
Приватбанк. Луганський філіал відділення м.Сєвєродонецьк пр… Хіміків 25
Мною, Будинка Б.Ф. 17.06.2013 р був укладений договір № SADN**************. Згідно умов договору $3 «Порядок виплати процентів по вкладу», де вказано, що на 18 число кожного місяця після 15-00 дня маю право одержати через касу банку нараховані проценти за поточний місяць. Але, ці умови договору постійно не виконуються. Наприклад, на 22.10.2013 р. каса видала чек № 103881, в якому остаток 0,49 грн. Аргументовані пояснення бездіяльності банку відсутні. Окрім моральної шкоди і втрати здоров’я мною (інвалід ВВВ 2 гр) більше нічого від працівників банку не отримано.
Вимагаю розірвання договору по причині неодноразового порушення умов договору з виплатою 17 відсотків відносно суми вкладу до кінця договору.
Ответ банка
ПриватБанк
22 октября 2013, 15:27
natali1906, доброго дня!
Зауважимо, що отримати відсотки по депозитному вкладу, через касу банку можливо, якщо це передбачено умовами договору.

Хотіли б звернути Вашу увагу: розірвати договір, Ви можете, відвідавши відділення ПриватБанку.

Якщо Ви бажаєте розірвати договір, а 1 місяць з дати оформлення або продовження вкладу ще не закінчився, відсотки нараховуються за ставкою вкладу « До запитання» за фактичну кількість днів, що минули з дати оформлення або продовження терміну вкладу до дня розірвання договору.

Якщо Ви бажаєте розірвати договір після закінчення 1 місяця з дати оформлення або продовження вкладу, Вам повертається сума вкладу та виплачуються відсотки за діючою ставкою, нараховані за фактичний термін його користування.

Банк зараз веде активну роботу над поліпшенням якості обслуговування наших клієнтів.
За наданою Вами інформації, ми б хотіли провести розгляд і прийняти управлінське рішення до співробітників, які допустили неякісне обслуговування. Будемо вдячні, якщо Ви відправите лист на адресу електронної пошти web-hotmail@privatbank.ua, посилаючись на це повідомлення, вказавши дату, приблизний час і адресу відділення, до якого Ви зверталися, а також контактний номер телефону для зворотного зв'язку.

Заздалегідь спасибі!
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (2)

+
0
maks177
maks177
22 октября 2013, 19:19
Максим
#
Банк зараз веде активну роботу над поліпшенням якості обслуговування наших клієнтів.

Щож це за таке покращення, якщо клієнт має декілька разів дублювати сигна про неякісну роботу? Банку про цей факт вже відомо, тож вирішуйте питання, а не робіть видимість.
+
0
rsa
rsa
28 октября 2013, 15:19
#
Не будет никто ничего делать! Зачем им это? У них клиентов и так хватает.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд