ВХОД
Вернуться

«Високий сервіс Приват 24»

abd123 abd123
27 сентября 2013, 09:54
без оценки
Ось приклад бізнеса по українськи. Банк найбільший в Україні. Швидко розвивається, а покращувати сервіс не поспішають. Інші іноземні банки маючи всього навсього по 3-4 відділення, купують повноцінні офісні приміщеня. І якщо ти заходиш в цей банк — ти відчуваєш, що зайшов в справжній банк. З Приватом все по іншакшому. Хочуть завоювати весь світ і відкривають відділення в звичайних однокімнатних квартирах на першому поверсі. Завжди черги, духота.
Ответ банка
ПриватБанк
27 сентября 2013, 12:02
abd123, доброго дня!
Нам дуже шкода, що у Вас склалось негативна думка про банк: (

Незабаром черги скоротяться. По-перше, банком зараз впроваджується великий проект, який дозволить різко наростити пропускну здатність відділень. По-друге, альтернативою є послуги віддаленого банкінгу, за допомогою яких можна здійснювати операції за Вашими рахунками не відвідуючи відділення банку!
— Інтернет-банк «Приват24»;
-Мобільні додатки;
-Платежі за безкоштовним телефоном 3700;
-Регулярні платежі;
-SMS-банкінг;
-Банкомати;
-Термінали самообслуговування.

Задоволений клієнт — мета роботи банку і ми щодня намагаємося вдосконалювати наш сервіс і покращувати якість обслуговування для досягнення цього результату.
Впевнені, що у Вас обов'язково буде можливість позитивно оцінити роботу нашого банку в майбутньому.

Дякуємо за відгук!
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд