ВХОД
Вернуться

некоректна робота банку

santabarbara santabarbara
24 сентября 2013, 18:51
без оценки
Добрий день в мене виникла така проблема. Я випадково заблокував вхід в п риват 24. В неділю я попробував відновити пароль, ввів чотири останні цифри картки, дальше код що прийшов на телефон, дальше пін код картки і воно мені відповідало що неправильний пін код, я писав до вас ви відповіли що це були якісь проблеми роботи банку попробувати інший раз. Я вирішив сьогодні це зробити, все ніби ввелося добре в кінці зявилося що успішно змінення пароль і появилося вікно вхід в приват банк я ввів новий пароль і дальше зявилося вікно ВІДНОВЛЕННЯ ПАРОЛЮ, ви знаєте і вже сільки часу потратив на те що б віновити пароль і всі зусилля марні, допоможіть мні вирішити це питання бо в іншому випадку прийдеться відмовитися від послуг вашого банку, це зовсім не коректна робота банку, поперше для чого я зобовязаний повідомляти вам пін код картки, це ж особисте, ну а якщо вже я вам повідомив таке то чому стільки проблем виникає. В мене вже складається враження що там можливо якісь хакери, що просто взнають пін код картки.
Ответ банка
ПриватБанк
25 сентября 2013, 10:34
santabarbara, добрый день!
Нам очень жаль, что Вы столкнулись с подобными трудностями.
Чтобы оказать помощь в решении вопроса по восстановлению пароля для входа в личный кабинет Приват24, необходима проверка персональных данных. Пожалуйста, отправьте нам письмо на адрес электронной почты web-hotmail@privatbank.ua, ссылаясь на это сообщение, указав контактный номер телефона и удобное время для обратной связи.
Информация обязательно будет проверена, после чего мы сможем предоставить развернутый ответ.

Спасибо за обращение!
С уважением, ПриватБанк.

Комментарии (1)

+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
25 сентября 2013, 10:36
ПриватБанк
#
Santabarbara, доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з подібними труднощами.
Щоб надати допомогу у вирішенні питання щодо відновлення пароля для входу в особистий кабінет Приват24, ​​необхідна перевірка персональних даних. Будь ласка, відправте нам лист на адресу електронної пошти web-hotmail@privatbank.ua, посилаючись на це повідомлення, вказавши контактний номер телефону і зручний час для зворотного зв'язку.
Інформація обов'язково буде перевірена, після чого ми зможемо надати розгорнуту відповідь.

Дякуємо за звернення!
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд