ВХОД
Вернуться

БАНК БРЕШЕ

aaaa4444 aaaa4444
5 сентября 2013, 21:24
1
ВИ МЕНІ НАПИСАЛИ, ЩО ВСІ НОСЯТЬ БЕЙДЖИКИ! АЛЕ ЦЕ НЕ ТАК, БО З 11 І БІЛЬШЕ ВІДДІЛЕНЬ НОСЯТЬ ТІЛЬКИ ДЕКІЛЬКА КАСИРІВ!!! ЧОМУ ВИ БРЕШЕТЕ!!! І ЧОГО ВИ МЕНІ НЕ ВІДПОВІДАЄТЕ НА МОЇ ПИТАННЯ!!! ЧОМУ Я ЇХ МАЮ ЗАДАВАТИ ПОВТОРНО?!!! І ЩЕ РАЗ ПИТАЮ А ВИ НЕ ДУМАЄТЕ, ЩО ЯКЩО ЛЮДИНА НЕ ХОЧЕ БУТИ ВАШИМ КЛІЄНТОМ ПРОСТО ПРИЙШЛА ПОМІНЯТИ ВАЛЮТУ, ТО ПО ЗАКОНУ ВИ БИ МОГЛИ БИ ВЗЯТИ ТІЛЬКИ ПАСПОРТ І НЕ ОФОРМЛЮВАТИ ЯКУСЬ КАРТУ!!! ЯКЩО ВОНА НЕ Є КЛІЄНТОМ!!! ПРИЙШЛА ПРОСТО ПОМІНЯТИ ВАЛЮТУ!!! НЕ ОФОРМЛЮЮЧИ НІЯКИХ КАРТОК!!! БУДЬ ЛАСКА СКАЖІТЬ ПРАВДУ, БО ВЖЕ ЧЕТВЕРТИЙ РАЗ БРЕШЕТЕ!!!
Ответ банка
ПриватБанк
6 сентября 2013, 10:07
Шановний клієнт!
Хотіли б нагадати: здійснити валютообмінну операцію, можна за наявності паспорта і телефону або за наявності будь-якої платіжної картки ПриватБанку і телефону.

Банк зараз веде активну роботу над поліпшенням якості обслуговування наших.

Якщо Вам відомі конкретні випадки, коли клієнту була надана некоректна інформація або Ви помітили, що співробітники не носять бейджики, будь ласка, повідомте нам про це, відправивши лист на адресу електронної пошти web-hotmail@privatbank.ua, посилаючись на це повідомлення, вказавши дату, приблизний час і адресу відділення, до якого Ви зверталися, а також контактний номер телефону для зворотного зв'язку.

Дякуємо за відгук!
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (1)

+
0
sanch ☺
sanch ☺
5 сентября 2013, 23:17
琚 灏
#
>>>aaaa4444
К сожалению, это не тот банк, с которым не возможно вообще иметь дело. Работникам банка устанавливают лимит «впаренных кредиток» и т.п. Не выполнение такого плана карается. Поэтому Вам там всеми правдами, а в основном неправдами втюхают «нікчемні послуги». Банку до одной печки мнение клиентов, так как он их набирает мотивируя представителей бухгалтерии, пенсионных служб и т.п.
Единственное, что мне советовал юрист, это привести с собой 2-х понятых и зафиксировать факт навязывания услуг или отказ от выполнения расчетно-кассовых операций.
НБУ ложить хотело на граждан, там в основном сидят некомпетентные сотрудники, нарушая ЗУ по отношению к нам.
Так что единственное, что мы можем сделать забодать их ответами на официальные письма (в противном случаи — жалобы в прокуратуру за невыполнение ЗУ Про обращение граждан), но лучше всего судебными исками. Наша сила — в массовости подобных действий!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд