ВХОД
Вернуться

Нові «сюрпризи»платежу через термінал

turivan turivan
3 июня 2013, 14:56
без оценки
Не знаю чи це стосується роботи всіх терміналів чи тільки окремого з яким довелося зіштовхнутися мені. Але ось історія:
Поповнював я сьогодні картку на певну суму. Друге питання від термінала, після введення номеру картки «на яку суму хочете поповнити картку». Такого раніше в інших терміналах не зустрічав. Було дуже зручно- маєш 1 тис. грн, вніс її на рахунок, а комісія знімалася автоматично 0,5 чи 1% і на рахунок падало наприклад не 1 тис. а 995 грн. Що зробили зараз:
— я написав свою суму поповнення, але щоб термінал прийняв платіж необхідно ще ж заплатити комісію, отже ти вносиш суму більшу, а здача залишається в терміналі який її не видає, а пропонує
або здійснити інший платіж або поповнити мобільний.
— У мене були купюри по 100 грн, і здача яку я мав отримати складала 76 грн, але так як я вперше зіштовхнувся з таким поворотом, то благополучно вийшов з меню платежу. Отже мої гроші в приваті, працівник банку каже дзвоніть на гарячу лінію.
Дзвінок на гарячу лінію закінчився відповіддю автомати чекайте вам передзвонять. Вже годину чекаю. Спробував зайти в чат з сайта привата щоб отримати письмово відповідь. Функціональності звязку через чат вистачило на викладку мого питання, дільше дівчина оператор вибачилась що я довго чекав і благополучно пропала з надписом «звязок розірвано сервером». Думаю, що я подарував привату 76 грн, скоріш за все я такий не один. Виходячи з існуючого меню термінала можу зробити висновок:
1. будь-який платіж який ви будете робити ви не зробите чітко сумою яку приготували, тому що мінімальна купюра, яку приймає термінал 10 грн. Якщо вам наприклад треба заплатити 124 грн + 1%, то ви будете змушені внести 130 грн, а здача вже як вам вийде.
2. Якщо наперед чітко не прорахуєте суми і не приймете рішення що і як вносити, а якщо ще й не будете чіткоі швидко читати меню в терміналі, то опинитесь в моїй ситуації, коли дзвінок на гарячу лінію банку завершується обіцянкою зворотнього дзвінка на протязі дня.
Вибачте за складний опис ситуації, але простіше написати не зміг.
для себе в черговий раз роблю висновок, що до привату підходити ближче ніж на гарматний постріл, без дуже нагальної потреби, ЗАСЬ!!! Я маю рахунки в інших банках і один зробочих в приваті і маю можливість порівняти. Настільки «мутних» людей я ще не бачив

Комментарии (6)

+
+4
PrivatBanker
PrivatBanker
3 июня 2013, 15:23
ПриватБанк, Днепропетровск
#
Turivan, доброго дня!
Уточніть, будь ласка, контактні дані для зв'язку з Вами і оперативного вирішення питання щодо повернення коштів з терміналу самообслуговування написавши листа на нашу електронну адресу: web-hotmail@privatbank.ua. З повагою, ПриватБанк.
+
0
turivan
turivan
3 июня 2013, 15:30
#
Мною займається поки менеджер з вашого чату Скаковський Вадим. Якщо не буде результату, то напишу на пошту. Не розумію чому не зробити простий прямий доступ до операторів гарячої лінії, думаю моє питання вже б давно вирішили. І для чого поміняли інтерфейс в терміналі?
+
0
turivan
turivan
3 июня 2013, 16:28
#
Ось ми і прийшли до того звідки починали, працівник привату сказав що гроші я можу отримати тільки на карту привата, яку я повинен відкрити. Хоча як варіант повернення коштів вказується поповнення мобільного рахунку телефона
+
0
turivan
turivan
3 июня 2013, 17:09
#
Як результат двохгодинних переписок з менеджером і хаотичного пошуку знайомих з картками привата, отримав запевнення, що на протязі 10 днів гроші повернуть. Висновок добре дивіться і рахуйте що і куди платите. В приваті ви не знайдете простого шляху до вирішення своїх проблем. Дзвінок на гарячу лінію результату не дав, мені так ніхто і не передзвонив, якщо б я не мав доступу до інтернету і цього сайту (до речі дякую) думаю гроші я б подарував, правда не факт, що вони повернуться.
+
0
PrivatBanker
PrivatBanker
3 июня 2013, 17:58
ПриватБанк, Днепропетровск
#
Turivan, доброго вечора!
При Вашому зверненні до служби Чат Онлайн 24/7 була подана заявка на повернення коштів. Номер заявки 1174820, в перебігу трьох днів гроші надійдуть на зазначену Вами карту. Питання перебуватиме на контролі, ми обов'язково зв'яжемося з Вами для надання результату. З повагою, ПриватБанк.
+
0
turivan
turivan
4 июня 2013, 09:01
#
Заради справедливості хочу подякувати PrivatBanker реакція на дописи на цьому сайті є.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд