ВХОД
Вернуться

Приват банк: секрети обслуговування

Юлия Савченко Юлия Савченко
27 октября 2012, 10:23
без оценки
Я вже другі сутки намагаюся вияснити проблему. У мене не перекидаються кошти з банківского рахунку (приват) на карту (приват). Пише «забракован». Двоє суток спілкувалася з операторами, на що мені відповідали, що з цього рахунку неможливо відправити гроші.Цілий рік я відправляла було можливо, тепер стало неможливо. Абсвудр, дибілізм… Після того, як вказала дні цього місяця, коли я успішно переводила гроші (скопіювала, вставила текст в вікно чату), мені сказали, що через дві години все владнають. Пройшло більше доби, результат той самий. Пишу знову… І знов мені розказують, що я помилково виводила, що це неможливо. Тоді постає питання, чому мені помилково щомісяцяч гроші не нараховувалися. Смішно, звучить по дурному. Добре, пишуть, що гроші можна зняти в банку. Іду в банк. Там намагаються перекинути з одного рахунку на інший, не виходить, а на банківский рахунок їх взагалі не пускає… Тепер що мені, подарувати гроші банкові? Ну то тоді нехай він мені кредит пробачає… У мене склалось таке враження, що немає ні одного нормального спеціаліста, який розуміє де він працює і знає що робити. Я вже буду скаржитися. Ні в одному банкові я не зустрічала такий «високий» рівень обслуговування.

Комментарии (1)

+
0
PrivatBanker
PrivatBanker
27 октября 2012, 16:05
ПриватБанк, Днепропетровск
#
Уважаемая Юлия, Ваш вопрос взят на контроль. О решении вопроса Вы будете уведомлены.
С уважением, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд