ВХОД
Вернуться

Приватбанк присваивает деньги клиента.

golem1313 golem1313
2 августа 2012, 21:35
без оценки
В 2005р. я отримав кредит на купівлю житла, який добросовісно без затримок сплачувався. Оплата здійснювалась на більші суми ніж вказувалось в графіку, та з випередженям. Фактично сплатити залишилось біля 1998$ (станом, на кінець 2009р.).
Місцем укладення договору, та обслуговування кредиту є відділення
№ 3 КБ «Приватбанк».
В листопаді 2010р. при звірці, після сплати чергового платежу, було виявлено, що сплачені кошти на рахунок погашення кредиту не потрапляють (кілька платежів, на загальну суму біля 900 доларів США).
На мої неодноразові усні звернення у відділенні не реагували, не розуміючи, що відбувається я попросив надати виписку, сплатив за послуги “за надану виписку по кредитному договору МКRWGL00000051 — 100,0 грн., однак вказаний документ не отримав до цього часу.

Після неодноразових звернень, на мою адресу з Дніпропетровська було надіслано довідку про позичкову заборгованість фізичної особи № 20.1.3.26-3973 від 27.11.2009р.
Згідно цієї довідки за мною, рахується заборгованість за сумнівною угодою від 10.02.2009р. № бн по пені в сумі 2314.60 грн. та за цією ж угодою від 10.02.2009р. № бн сумнівна заборгованість в сумі 24269,31грн.

Не розуміючи, що це за “заборгованості”, на підставі яких документів вони «виникли» і, що взагалі відбувається я неодноразово звертався в відділення, ЗРУ, та Дніпропетровський ГО, з проханнями щодо надання роз’яснень чи хоча б документів, про виникнення «заборгованості».

Я був змушений продати свої цінні речі, дозичити кошти у родичів та знайомих звернувся у відділення КБ “Приватбанк” для погашення всієї суми заборгованості по кредиту за житло, щоб позбутися цього “банку”. Однак кошти в сумі 2480,0USD ( я платив навіть незрозумілі “штрафи” та “пені” ) від мене прийняти відмовилися, без роз`яснення причин відмови.
24.09.2010р. я поїхав в філію ПриватБанку, де в кредитному відділі мене повідомили, що рахунок по іпотеці на який повинні надходити кошти — заблокований. Причина блокування — сумнівна дебіторська заборгованість по сумнівній угоді Б/Н від 09.02.2009р., яка не пов`язана з моїм іпотечним кредитом. І кошти на повне погашення заборгованості не прийняли.
28.09.2010р. я надав заяву в відділення КБ “Приватбанк” на проведення перевірки по факту винесення незаконної дебіторської заборгованості по сумнівній угоді б/н від 10.02.2009р. Про результати розслідування мене так і не повідомили.

Влітку 2011 року, мені зателефонували представники банку, та запропонували зустрітися з п. Греч… ним Я.К. – спеціалістом по розгляду проблемних заборгованостей. Незважаючи на те, що необхідно було брати відгул, їхати більше як 100 кілометрів, я сподіваючись що ситуація нарешті почне вирішуватись зустрівся з спеціалістом банку.
Пан Ярослав запропонував мені написати повторну заяву на проведення службової перевірки по факту неправомірного винесення дебіторської заборгованості, з обов`язковим включенням його в коло осіб, які мають доступ до матеріалів, щодо даної проблеми, що я й зробив – надавши відповідну заяву у відділення № 3.
Однак, далі слів, та обіцянок справа не пішла. Про результати розгляду мене знову не повідомили. Відповідальні представники банку фактично самоусунулись від пошуку шляхів вирішення проблеми, які були досить простими: встановити справжність сумнівної угоди від 10.02.2009р. № бн, визначити законність нарахування дебіторської заборгованості, розблокувати рахунок для погашення іпотечної заборгованості, кошти, що неправильно зараховані на інші рахунки, внести на рахунок погашення тіла кредиту по іпотечній заборгованості, скасувати пені та штрафи, які сформувались по вині банку.

З банку йдуть листи про зростання суми боргу по іпотеці, телефонують спеціалісти по проблемних кредитах – я постійно роз’яснюю ситуацію, прошу допомоги, всі дивуються, чітко кажуть, що розберуться….а далі телефонують інші спеціалісти і все йде по колу…
На звернення щодо надання виписок, копії угоди б/н, роз’яснень, банк або не реагує, або шле відписки, зміст який викликає сумніви, щодо професійної придатності фахівців, які ті документи пишуть.
Ця тяганина триває вже третій рік. Замість того, щоб чітко розібратись що трапилось, відбувається покривання, затягування та уникнення відповідальності. Постає закономірне питання: кому це вигідно? Хто прикриває діяння, які мають ознаки маніпуляцій з фінансовими коштами? Яке має відношення до клієнта банку «дебіторська» заборгованість? Хто буде відповідати за законність подібних оборудок?

Після публікації моїх звернень на форумі приватбанку (форум до речі вже не існує, бо там кожен день купа нових скарг на роботу банку публікувалась) мені зателефонував Гре… хін, який попросив не публікувати інформацію далі, оскільки отримав вказівку «зверху» розібратися. Я обнадійнений, що цей театр абсурду припиниться чекав офіційної відповіді з Дніпропетровська.
Але… спектакль продовжується, з Дніпропетровська прийшов лист, в два рядки, в якому юридична підтримка головного офісу банку пише, що я винен гроші, жодних розяснень, документів, виписок мені надати не хочуть, служба безпеки банку постійно звонить, з погрозами відбору майна, продовжують йти листи, в який банк погрожує відібрати моє майно, та майно родичів. Незрозуміло чому з мене роблять раба банку довіку? Це тільки тому, що я намагаюсь розібратись в ситуації? У відділенні представники служба безпеки банку кричать, що їх не цікавить, доля моїх пропавших платежів, а щоб я йшов платити пеню та штрафи і тоді мені дозволять погасити весь борг одразу.
Здається окремі підрозділи банку взагалі далекі, від взаємодії з головним офісом, та регіональними управліннями.
Вважаю за необхідне опублікувати ряд листів моєї переписки з банком, читаючи які споживачі фінансових послуг, будуть «приємно здивовані тарифами», (яких у паперовому вигляді не існує у відділеннях) на зразок: вартість копії кредитного договору — 500,0 грн., вартість довідок — 500,0 грн., хоча вказані «розцінки» не передбачено кредитним договором. (мало хто в ясному розумі підписав би подібне). А відписки «провідних спеціалістів» містять будь-які відповіді, за вийнятком відповідей по суті звернень (інколи банк відписує на мої звернення взагалі іншим людям, розкриваючи банківську таємницю постороннім).
Прошу небайдужі до банківської тематики ЗМІ вказати контакти на мою електронну пошту, матеріали щодо вищенаведеного готвий надати.
P.S.
Шановні читачі, добре подумайте, перед тим як підписувати любі документи з приватом, чи буде це вартувати Вашого здоров`я, часу, коштів, нервів та майна (та майна родичів) в подальшому.

Комментарии (10)

+
0
PrivatBanker
PrivatBanker
3 августа 2012, 10:32
ПриватБанк, Днепропетровск
#
Уважаемый клиент, для проверки предоставленной Вами информации уточните, пожалуйста, в личном сообщении Ваш ИНН и контактные данные для обратной связи с Вами. С уважением, ПриватБанк
+
0
golem1313
golem1313
6 августа 2012, 19:35
#
В черговий раз «провідні спеціалісти» банку підтверджують свою надвисоку кваліфікацію. Дам підказку: в листі є номер кредитного договору скопіювавши який (це робиться шляхом виділення мишкою номер договору та натискання комбінації клавіш: тримаєте CTRL та натискаєте клавішу С, щоб скопіювати в буфер обміну, а щоб вставити тримаєте CTRL та натискаєте клавішу V.
Якщо і в такий спосіб «провідним спеціалістам» буде складно зробити ці героїчні зусилля підкажу ід.код (ІПН): 2743709236. Номер телефону, є в базі.
+
0
PrivatBanker
PrivatBanker
7 августа 2012, 12:57
ПриватБанк, Днепропетровск
#
Уважаемый клиент, по данному вопросу с Вами связался ответственный сотрудник и предоставил информацию. С уважением, ПриватБанк
+
0
golem1313
golem1313
8 августа 2012, 20:23
#
Приватбанк, Ваші «відповідальні сотрудніки», та «провідні спеціалісти» знову мені дзвонять, і починають розказувати, що потрібно написати якісь запити, листи і т.д. Заяви на службові розслідування.
Наше листування з приводу пропажі грошей та незрозумілих дебіторок ВЖЕ займає добрячий ТОМ, а може й півтора. З банку йдуть відписки на вільні теми, ТРИ РОКИ ПИШУ!!!.. Я викладу в Мережу, щоб народ почитав як банк «забезпечує» вирішення проблем.
Це чиї слогани: «Приватбанк- лідер у сфері впровадження передових банківських послуг» та «Приватбанк-команда ВИСОКВАЛІФІКОВАНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ»??????
ТРИ РОКИ висококваліфіковані провідні спецалісти не можуть знайти мої заяви на служб.розслідування (три за три роки)? звернення? листи?, я знову повинен писати, тратити нерви, здоров`я своє та близьких?
Де гарантії, що «провідні спеціалісти» врешті-решт почнуть РЕАЛЬНО працювати, а не декларувати та рекламувати банк? Як Вам довіряти свої кошти?
+
0
vitality
vitality
10 августа 2012, 21:54
Виктория
#
Вот читаю ваш отзыв и просто волосы на голове шевелятся!!! Злейшему врагу такого не пожелаешь. Мало того, что Банк живет от сумасшедших процентов по кредитам, так ещё и просто решили «кинуть» клиента? А вы не пробовали подать в суд на Приватбанк, если по-хорошему за 3 года разобраться не получается?
+
0
PrivatBanker
PrivatBanker
11 августа 2012, 20:05
ПриватБанк, Днепропетровск
#
Шановний клієнт, з даного питання з Вами повторно зв'язався відповідальний співробітник і надав інформацію. З повагою, ПриватБанк
+
0
golem1313
golem1313
13 августа 2012, 20:09
#
Продовження теми: «Приватбанк присваивает деньги клиента». Від 02.08.2012р.

10-го серпня отримав конверт з головного офісу, відкрив при представнику пошти і свідках. В
конверті лист, згідно якого провідні спеціалісти банку: — надають виписку, (яку я оплатив у 2009
році, тобто через три роки, поневірянь, неодноразових прохань, листів, заяв та запитів).
АЛЕ ВИ БУДЕТЕ СМІЯТИСЯ: ВИПИСКИ В КОНВЕРТІ НЕ БУЛО!!!
Це підтверджується:

1. Маса конверта з листом становить 10 грам, відповідно нереально впихнути в куций конвертик
кільканадцять листів паперу, так, щоб вони важили пару грам (до речі вага аркуша паперу А4 становить 5гр.).
2.Відкривання конверту відбувалось при листоноші та свідках, про що складено відповідні документи,
які будуть передані в компетентні органи, разом з фактами інших порушень зі сторони банку.
3. На мої неодноразові дзвінки, на телефони виконавців та «провідних спеціалістів» з якими мене
пробували з`єднати спочатку вказували що є технічні збої, та необхідно зателефонувати після 12-ї
години, в 12.48 після 15-ти хвилинного прослуховування класичної музики мене з`єднали з черговим
«провідним спеціалістом», який вислухавши обставини справи одразу порекомендував з даним листом
відвідати відділення, що можливо виписка там.
4.Ні в п`ятницю, суботу і понеділок, виписку у відділення не передавали. Я був в черговий раз
змушений губити масу часу, та нервів, отримуючи купу задоволення, бігаючи у відділення та
відстоюючи черги.
Незрозуміло чи вказані дії є умисним обманом Споживача, чи це просто халатність виконавців —
«провідних спеціалістів»?
Сподіваюсь, компетентні органи дадуть гідну оцінку подібним оборудкам.

Відскановані копії:
s017.radikal.ru/i417/1208/fe/94eb83559906.jpg
i056.radikal.ru/1208/7f/9966f7a5990b.jpg
+
0
SkyLo
SkyLo
18 августа 2012, 00:27
#
КАпец — вот это первый банк Украины -почитав отзывы про другие банки понимаешь -что они не такие плохие… Похоже кто-то из сотрудников украл ваши деньги и не зачислил в счет погашения… Тут только суд может разобраться… надеюсь у вас сохранились все квитанции об оплате кредита… так они вам понадобятся… Удачи вам!
+
0
PrivatBanker
PrivatBanker
18 августа 2012, 13:51
ПриватБанк, Днепропетровск
#
Шановний клієнт, для вирішення Вашого питання Вам необхідно звернутися у відділення банку, надати референс заяви, після чого співробітник зможе видати Вам завірену копію виписки за зазначений в заяві період. З повагою, ПриватБанк
+
0
karolina1987
karolina1987
20 марта 2013, 10:06
#
Приват — самый КОНЧЕНЫЙ банк в мире! Редкие мошенники!!! Народ дурят по полной программе. При добросовестных платежах деньги на счет не засчитывают, а потом насчитывают пеню! При вопросе «за что?» и «на каких основаниях?» отвечают «это Ваши проблемы, надо было следить за балансом». Вообще охренели. Шарашкина контора гребаная!!! Закрою кредит и буду обходить их 10ой дорогой!!! И всем советую с ними не связываться…

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд