Galinasan Galinasan
21 сентября 2016, 16:14
без оценки
В першу чергу погано працюють термінали у м.Львові.Поповнювала карточку термінал виключився частина коштів пропала, задала суму 3000 внесла 1600 звязалась з оператором банку, який відповів що на рахунок поступило 1206 зідзвонилась з власником рахунку і виявилось що в нього взагалі не поступили коштів.Така ситуація не вперше.Також по вул.Федьковича, Г.Упа в банкоматах не можна зняти кошти тільки купюри 200 і 100 і це так постійно.

Комментарии (1)

+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
21 сентября 2016, 17:54
ПриватБанк
#
Galinasan, доброго вечора!
На жаль, наданої Вами інформації недостатньо, щоб прокоментувати ситуацію. Щоб ми могли допомогти, направте, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua більш докладний опис ситуації і Ваші контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться