oleksandr91 oleksandr91
5 сентября 2016, 12:20
1
(Ситуація наступна. Зробив свіфт переказ закордон 1 переказ зробив але вийшла проблема з банком отримувачем і кошти вернулися назад, банк отримувач не повідомив самого отримувача про правила прийому коштів, і гроші вернулися назад за що банк зробив компенсацію отримувачу за це недорозуміння!
Потім роблю 2 переказ по тих самих реквізитах в тей самий банк тій самій людині і кошти вже на 3 банківський день були успішно зараховані. 3 переказ роблю на наступний день по такій самій схемі кошти успішно із банка пішли але неприйшли отримувачу переказ відправив 30.06.2016 року і по сьогоднішній день неможу дізнатися де мої гроші взагалі і назад вони також неповирнулися на мої звернення в приват банк де мої кошти вони надають мені одну і туж саму інформацію ( що гроші успішно пішли із банку до нас претензій ніяких, а щоб розшукати їх потрібно заплатити 55 доларів) отримувач звертався у банк отримувач тей йому сказав що в їхній банк грошей ненадходило і я дав виписку в приват банк з карти отримувача де були всі зарахування на його карту з якої видно що гроші непоступили на його рахунок! При спілкуванні на гарячій лінії консультант сказав що банк бере на себе затрати з пошуку коштів сформував заявкуу і потім мені надійшла така інформація ( що гроші успішно відправлені, назад невирталися ізапитів в приват банк з банка посередника небуло) а де гроші так ніхто і незнає хочете повернути формуйте заявку і платіть так як ця послуга платна. Після цього всі мої звернення в приват банк закінчувалися такою самою відповіддю! Чьому я заплатив комісію за переказ який ненадійшов і незнаю де? Повинен платити ще за його повернення і немалі гроші?

Комментарии (8)

+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
5 сентября 2016, 13:09
ПриватБанк
#
Добрий день, шановний Автор!
На жаль, зазначеної Вами інформації недостатньо, щоб прокоментувати ситуацію. Просимо Вас повідомити в листі на help@pb.ua опис ситуації і Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли перевірити інформацію і вирішити виниклі питання.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
oleksandr91
oleksandr91
5 сентября 2016, 15:55
#
Шановний приватних банк! Я писав скаргу по даній силкі мені дали аналогічну відповідь! Також через співробітника приват банку робив запити формували заявку також аналогічна відповідь була а через гарячу лінію я телефоную останній тиждень консультанти переводять мое звернення до спеціалістів і обіцяють що до мене перезвонять але я вже тиждень чекаю на звінок! Оце і називається якісить обслуговування а мої 500 евро непонятно де? Я розумію що для банка репутація стоїть не на першому місці! Повторюю ще раз коли отримувачу непояснили як він мав отримати перший переказ і він вернувся назад то йому протягом пару днів отримав компенсацію оце я розумію відношення до клієнтів а тут 2 місяць неможу дізнатися де взагалі гроші а платити за пошук НЕЗБИРАЮСЯ так як вже заплатив за послугу при перевод!!!
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
5 сентября 2016, 13:14
Qwerty, Ольгино
#
А в платёжную систему свифт не пробовали обратиться по вопросу розыска своих денег…
+
0
sumar
sumar
5 сентября 2016, 17:19
#
Тю, так мало чекаєте :) мені півроку приватбанк шукав «загублені» на рівному місці мої 400 долларів і нічого, знайшли :) А я і далі як їжак ліз на кактус, і тепер всі картки заблоковані вже 20 днів!
+
0
oleksandr91
oleksandr91
6 сентября 2016, 11:10
#
Да приват банк рулить!!! Буду рекомендувати його як найгірший банк а карти хай блокують перейду в інший банк хай тільки гроші заберу і на"«й хай ідуть із своїм сервісом і тупими консультантами!!! В мене перша стадія вже пішля з гарячьої лінії до мене на мої звернення вже тиждень не можуть позвонити морозяться!!!
А кошти вони знайшли за свій рахунок чи за ваш?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
6 сентября 2016, 11:13
Qwerty, Ольгино
#
«перейду в інший банк хай тільки гроші заберу»
Вообще-то сначала переходят в другой банк, а уже потом «забирают» деньги
либо наличкой через кассу либо банковским переводом.
Не забудьте обрадовать нас названием банка, когда и куда перейдёте.
+
+9
sumar
sumar
6 сентября 2016, 23:45
#
Ну в мене не в свіфті загубились а в liqpay коли виводив на приватбанк і що саме цікаве банк признавав проблему але весь час переносив рішення. Так що то не шутка коли кажуть що банк блокує гроші і тягне резину.
+
0
oleksandr91
oleksandr91
13 сентября 2016, 22:12
#
Висновок роблю один, приват банк нагрів на мені круглу для мене суму, навішав лапші на вуха і нічього толком нерозказав!!! все одне і теж саме розказував протягом всього часу, не мало небагато вже 3 місяць, відповідальності за дану ситуацію ніхто брати не хоче а такий сервіс мене добиває, якщо збираєтеся відправляти свіфт переказ то подумайте чи стоїть ризикувати своїми коштами бо банк НЕНАДІЙНИЙ у цьому плані і якщо кошти загубляться як у моїй ситуації то повертатимете їх за власний рахунок, на банк можна нерозраховувати!!!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться