Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Приватбанка: Звенигородка, пр-т Шевченко, 16

Адрес:
Черкасская область, Звенигородка, пр-т Шевченко, 16
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:30 - 17:30, перерыв кассы: 12:30-13:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.

 

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
3
21 сентября 2023, 11:30
В травні цього року відкрив новий рахунок в Приваті, за картою універсальна. Від кредиту відразу відмовився, тому ліміт був по нулям. І пройшло пів року як раптово на балансі сформувався мінусовий баланс. Як це можливо? Адже кредиту немає. Подивився на історію транзакцій і вже при здійсненні першої операції залишок був в мінусі на 250 грн, просто він не відображався на картці. І ось пройшов час і цей мінус виліз на загальний баланс. Я був в шоці. Виходить що при відкритті картки приват вже вкрав в мене 250 грн, хоч по старим рахунка вся заборгованість була погашена. Намагався звязатися з оператором але мовчать тільки гудки, у відділені розводять руками. Ось вам і сервіс, в самому банкові сидять шахраї. А потім люди дивуються як це зникли кошти, тому що так звані працівники обкрадають простий народ.
Комментарии (3)
Ответ банка
Приватбанк
21 сентября 2023, 12:22
Віітаємо.
На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було достатньо для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог платіжної системи.
Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
Інформація по рахунках, доступні кошти, наявність/відсутність заборгованості, рух коштів за весь період користування карткою завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
У разі, якщо ви не згодні з якимись операціями, повідомте деталі до підтримки банку.
3
11 сентября 2022, 13:40
Прийшла до банку за адресою зазначеною нижче, щоб отримати переказ коштів у валюті, одразу сказали, що можуть в гривнях мені дати, але мені тільки у валюті треба, сказали, що валюти немає і її можливо отримати лише по заказу, і лише, якщо у вас є валютна картка приватбанку, тому я пішла до спеціаліста і зробила цю картку, замовила валюту, і МЕНІ СКАЗАЛИ ПРИЙТИ В БАНК НА НАСТУПНИЙ ДЕНЬ, я приходю наступного дня, і мені кажуть, що заявки немає на замовлення валюти, звоню на горячу лінію приватбанку і мені кажуть, що моє замовлення на 12 вересня, а не на той день, що мені сказали прийти, взагалі не зручно те, що для того, щоб отримати переказ треба мати валютну картку, вона мені не потрібна, і погано те, що в банку немає валюти, щоб отримати відразу і доводиться чекати коли вона з’явиться. Робота спеціаліста не сподобалась тим, що сказали прийти на наступний день і не повідомили мені, що вона замовлена на конкретну дату.
Комментарии (4)
Ответ банка
Приватбанк
11 сентября 2022, 15:27
Добрий день!
Від імені банку приносимо вибачення за спричинені незручності. По даній ситуації ми проведемо перевірку, за результатами якої вам зателефонуємо.
2
5 декабря 2017, 13:58
Получилась така ситуація 3 місяці назад на картку універсалну внесли всю заборгованість по кредиту з урахуванням процентів все до одніеі копіечки через касу. Тобто через приват 24 натиснули функцию розрахувати і нам розрахувало що потрібно погасити. Через добу ми звернулися у відділення щоб закрити рахунок підійшли до працівника банку вона подивилася і сказала у вас боргів нема і ще на рахунку е власні кошти і сказала я вам перекину на зарплатну і перерізала картку, до чого я веду ці кошти вона не повинна була іх перекидати так як вони повинні бути списані. Але протягом 3 місяців смс не приходило про заборгованість і тут приходить що у вас борг і нарахований штраф позвонили на гарячу лінію але там толку нема там не для людей а все проти людей ну добре змирилися хто ж буде винний звичайно ж сіра людина но не банк.Взяли кошти пішли до каси погасити борг а нам касир каже картка неактивна заблокована і положити кошти неможливо красиво все виходить борг е а куди ложить нема.Шановні кліенти банку ви обачніше і відповідальніше відностесь в таких питаннях і вибирайте працівників які більше працюють і відповідальніші. А банк хай розголосить працівникам щоб були компетентніші у таких ситуациях бо клиентів стане менше.Після такого випадку ставлюсь вороже до іхніх кредиток і більше ними не користуюсь і іншим не рекомендую тому що це боргова яма з якоі важко викарапкатись. Дякую за увагу.
Написать комментарий
Ответ банка
Приватбанк
5 декабря 2017, 16:00
Доброго дня! На жаль, інформації, зазначеної Вами в публікації, недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта. Просимо надіслати на нашу пошту help@pb.ua посилання на цей відгук і контакти для зворотного зв'язку з Вами, щоб ми могли розібратися в ситуації і допомогти Вам.

На странице собрана вся информация про отделение Приватбанка по адресу Звенигородка, пр-т Шевченко, 16.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Приватбанке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Приватбанка  расположенном по адресу Звенигородка, пр-т Шевченко, 16- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.