koma13 koma13
6 февраля 2015, 15:18
1
а для чого придумали електронну чергу якщо деяких клієнтів приймають поза нею?

я прийшла у львівське відділення банку що на вул І.Франка по питанню рахунків ФОП і простояла в черзі 1,5 години бо працівниці банку вирішили обслуговувати клієнів з черги яких вони знають (2 осіб прийняли, котрі прийшли після мене)

І ще скажіть як можна відновити пароль до клієнт-банку бо на гарячій лінії сказали просто подзвонити у відділення і попросити відіслати новий а коли подзвонила то сказали прийти особисто(не хочеться знову витрачати стільки часу на стояння в черзі)
Ответ банка
OTP Bank
6 февраля 2015, 17:51
Доброго дня. Справа в тому, що в системі Клієнт-банк існує два паролі: на вхід в систему та власне ключ. Якщо пароль на вхід у систему може бути змінений дистанційно за попередньою домовленістю із менеджером, то заміна ключа такої можливості не передбачає. Спішимо Вас запевнити, що описана Вами ситуація у відділенні є виключенням, хоча, дійсно, клієнти Private Banking за умовами договору обслуговуться поза чергою. Будь ласка, звертайтеся.

Комментарии (1)

+
0
adrenalinyxy
adrenalinyxy
15 февраля 2015, 16:01
#
Есть такое понятие, как ВИП клиенты, которые обслуживаются вне очереди. Потому что у них премиум пакеты стоимость 650 грн в месяц. А что у вас кроме непомерно развитого чувства собственного величия?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться