ВХОД
Вернуться

Зарплатна картка

Наталья Савельева Наталья Савельева
23 мая 2014, 11:58
3
Шановні працівники банку,
наша компанія «7 Днів» є вашим постійним клієнтом та усі працівники отримують заробітню плату на карту вашого банку. Хочу повідомити, що ще 19 травня бухгалтерія перерахувала авансовий платіж, але до цього часу гроші на моїй карті не відображаються. Перевіряла у кількох банкоматах. Учора звернулась у центральне відділення ОТП по в. Данила Галицького, менеджер особисто зателефонував у кол-центр та запевнив, що до кінця дня гроші надійдуть, адже виникли якісь певні неполадки у системі, що мені особисто чомусь не зрозуміло, адже всі працівники вчасно отримали кошти. Станом на цю годину, банкомат показує мені той самий баланс, що і вчора, а отже гроші так і не надійшли. До речі, це вже не перший раз, коли виникає така ситуація ( мої колеги теж скаржились, що гроші невчасно надходять ). Дуже прошу розібратись у цій ситуацію і чекаю на результат.
p.s. крім того я запросила настроїти послугу смс-банкінг, не впевнена в тому, що її виконають, так як уже двічі зверталась з таким проханням. Дякую.
Ответ банка
OTP Bank
23 мая 2014, 12:15
Доброго дня! Нам дуже шкода, що Вам довелося зіштовхнутися із труднощами. У зв'ізку із тим, що дана сторінка не є офіційним каналом комунікації банку із клієнтами та її адміністратори не мають доступу до клієнтських систем з огляду безпеки, просимо Вас викласти всі деталі ситуації із зазначенням своїх контактиних даних та даних по карті у листі на адресу quality@otpbank.com.ua. Дякуємо.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд