Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахливий банк!Якби можна було то і однієї зірочки не поставила б!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Ганна Задорожна 17 апреля 2024, 8:35
Отделение по адресу: Полтава, ул. Гагарина, 5
Сьогодні, 17 квітня 2017 року близько 7−20 ранку поповнювала кредитну картку в терміналі, після чого термінал ВИЛУЧИВ мою картку, з невідомих причин! Тех підтримка ніякої відповіді не надала, окрім «пошкодження картки і технічний збій термінала».Картка в мене НОВА! Я її нещодавно отримала, витративши на це ДВІ години!(Це окрема історія) Вона в ідеальному стані! Технічний збій? Чому я повинна витрачати свій час, свої гроші із за того, що у Ощадбанку ПОСТІЙНО технічні збої і термінали по місту Полтава не працюють?!Їх і так від сили 5 штук на все місто і чотири не працюють систематично! Мені страшно згадувати ті дві години, які я витратила при перевипуску (увага, перевипуску!!)зарплатної картки і мені нав’язали ще й кредитну картку! Я хочу почути відповідь з яких причин вилучено мою картку і хто мені компенсує мій час, витрачений на біганину по відділенням Ощадбанку для відновлення картки?? Ощадбанк найгірший банк країни! Ви не бачите скільки негативних відгуків про вас? Може час щось вирішувати? Чи вас все влаштовує? Моє підприємство нав’язало свого часу мені ваш банк як зарплатний. Так і працюєте? Нав'язуєте людям свої послуги? Бо нормальна людина, при розумі, ніколи з вами не зв’яжеться!

Комментарии - 4

+
0
vadymbanker
vadymbanker
17 апреля 2024, 9:38
#
Якщо це було в відділенні, запитайте у менеджера, можливо вона зможе ії вилучити. Я поповнює в easaypay, без комісії, картку вставляти не потрібно.
+
0
Ганна Задорожна
Ганна Задорожна
17 апреля 2024, 11:01
#
Дякую за пораду. Я розумію,що можна і переказом з картки на картку поповнювати і тд, але це не вихід. Окрім того,що в моєму місті терміналів зовсім мало (це м’яко кажучи) так ще й багато не працюють, з постійним повідомленням «Технічні несправності», або прац.чі з такми от глюками,що просто на рівному місці вилучають картку і створюють купу проблем.
Ні,це було не у відділенні і о 7−20 ранку, коли відділення починають працювати не раніше 8−30 (моє так точно).
+
+15
19036256
19036256
17 апреля 2024, 18:07
#
Ганна Задорожна,інкасацією терміналів та банкоматів займається інша,спеціальна служба,тому банк і гаряча лінія нічого Вам не зможе сказати.Для початку у додатку Ощад 24 установіть усі нульові ліміти на всі операції,це буде захист Ваших коштів від операцій в інтернеті та в магазинах,просто зняти кошти у банкоматі не зможуть без пін-коду,який знаєте тільки Ви,тому поки що треба у відділені писати заяву на вилучення картки з терміналу для повернення Вам,блокувати картку не потрібно,бо розблокування не безкоштовне.Сбої в банкоматах і терміналах бувають усюди,не тільки в Ощадбанку.
+
0
StarFighter27
StarFighter27
17 апреля 2024, 12:58
#
Данную проблему можно решить только в отделении. Горячая линия здесь бесполезна (как и в других случаях)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Жахливий банк!Якби можна було то і однієї зірочки не поставила б!