Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Некомпетентність співробітників відділення

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
170968xomenko 16 апреля 2024, 16:19
Звернулась до відділення 16.04.2024 року з приводу оплати платежу до бюджету в розмірі 12000 грн за іншу людину. Менеджер відділення відповіла що це можливо зробити, проблем немає, звертайтесь в кассу. Черга в кассу на годину. З трьох касс працює одна. Відстоявши чергу і згаявши годину часу, дізнаюсь від касира що таку операцію не можливо зробити, ідіть звертайтесь до менеджера та сплачуйте через термінал. Менеджер пояснює що терміналом можуть користуватись тільки кліенти ощадбанку. Зателефонувавши на гарячу лінію, дізнаюсь що в терміналі можлива авторизація через номер телефону. Обслуговування жахливе. З єлементарних питань не можливо отримати відповідь. Ніхто нічого не знає, консультант на вході до відділення навіть не могла назвати номер відділення, сказала що вона не знає, вона тут на практиці. В підсумку згаяний час, зіпсований настрій і не вирішене питання.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Некомпетентність співробітників відділення