Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Скарга на роботу відділення Ощадбанку на вул. Хорива

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
dancetoma 24 октября 2022, 21:25
Отделение по адресу: Киев, ул. Хорива, 27-А
Я є клієнтом Ощадбанку в якості ФОПа. Це стало приводом для взяття кредиту в цьому ж банку. 3 15.04.2021 справно виконую кредитний договір. 3 початком війни були введені кредитні канікули до 31.05.22. 3 тієї ж причини я втратила роботу, що легко перевірити по моїм рахункам ФОП. Весь цей період я знаходилась на зв’язку. 08.06.22 мені зателефонувала менеджерка Петренко А. (розмову зафіксовано), я відповіла, що не дивлячись на втрату роботи, буду платити кредит вчасно. Отримала смс-підтвердження, що маю заплатити черговий внесок до 15.06.22 (як вказано в договорі). 14.06.22 о 22:48 проплата була здійснена (сумма 9000 грн), в смс-повідомленні вказано, що наступний платіж 8950 грн має бути 19.07.22.
29.06.22 мені зателефонувала Петренко А. і повідомила, що в мене борг по кредиту (мабуть за лютий). Я сказала, що цього не може бути, оскільки на поточному рахунку було 9000 грн (платіж 8950). Менеджерка довго плуталась з поясненнями, потім сказала, що гроші списані на рахунок 6opry тому що я заплатила до 15.06.22, а за час війни умови змінилися. На моє питання, чому вона не повідомила про це під час розмови 08.06.22, вона відповіла, що клієнтів багато, і вона не може слідкувати за усіма, і що я маю або заплатити подвійну суму, або реструктурувати кредит.
Мене не влаштовує жодна з пропозицій, оскільки в кожному випадку я страждаю фінансово, і ця ситуація сталась не з моєї вини.
30.06.22 я прийшла до завідуючого відділення на Хоревій 27, але вона сказала, що нічим не може допомогти, і я або піду на умови банку, або буду боржником, а це погано вплине на мою кредитну історію, і мене весь час будуть турбувати з банку і вимагати оплату 6opry. Зав.відділенням підтвердила, що якщо 6 я внесла кошти на рахунок 15.06.22, то ця ситуація не виникла 6, але вже нічого не зміниш. Я можу звертатись куди завгодно, все одно мої заяви прийдуть на їх відділення.
Прошу розібратись в цій обурливій ситуації, яка паплюжить моє чесне ім'я. Не маючи роботи і утримуючи сина з інвалідністю, з моєї сторони були зроблені всі кроки, щоб в цей важкий період підтримати країну і виконувати свої обов’язки.
Вважаю, що Ощадбанк (чи співробітники відділення) спеціально створили ситуацію, щоб зробити мене боржником.
Маю велику надію на справедливе вирішення цієї проблеми.
Ощадбанк
Ответ банка
25 октября 2022, 10:36
Добрий день. Перевіримо ситуацію та надамо вам зворотній зв'язок.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Скарга на роботу відділення Ощадбанку на вул. Хорива