Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Закриття рахунку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Онищенко Тетяна 3 февраля 2022, 7:06
Отделение по адресу: Киев, пл. Спортивная, 1-А
02.02.2022 намагалася закрити рахунки у відділенні на вул. Спортивна 1, Київ (трц Гулівер). Доречі це ьув вже мій другий похід у банк бо 01.02. я просто не дочекалася своєї черги.
Почалося все з того що співробітник банку, чомусь наполіг на активації всїх карток які я заблокувала попередньо через додаток. Питання: нащо активувати картки якщо я хочу закрити рахунки? За це я заплатила 40 грн., ощад24 автоматично списує за активацію. Потім потрібно було активувати кредитку, начебто для закриття рахунку. Спочатку працівник казала що потрібно щоб пройшли сутки після активації, а потім ми зможемо закрити кредитний рахунок. Ми зняли триста грн. Потім поклали назад і вона онулювали и заблокувала рахунок (не закрила). Питання знову: нащо активувати картку щоб закрити рахунок?
На моє прохання видати мені довідку про відсутність заборгованості і що всі мої рахунки закриті, отримала відповідь — «приходьте завтра у мене зараз вже обід, після обіду зустріч. І взагалі щоб отримати довідку треба писати заяву…» і т.д. і т.п. Коштує довідка 150 грн.
І ще — фактичне закриття рахунків буде через 3 місяці. Питання це помилка співробітника чи така несемітниця ощаду?
03.02. піду вже 3й раз у банк вже за довідкою.
Так закриття рахунку у ощаді у мене зайняло 3 дні, і не факт що не більше.
Інші банки закривають рахунки за 5хв. тел. розмови і на ел.адресу висилають довідку (безкоштовно).
Жах! Не ходіть у цей банк. Ніколи.
Ощадбанк
Ответ банка
3 февраля 2022, 10:11
Доброго дня! Блокувати картку перед закриттям рахунку не обов'язково, оскільки картка закривається разом із рахунком при закритті. Хотіли б перевірити ситуацію детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!

Комментарии - 3

+
+16
Онищенко Тетяна
Онищенко Тетяна
3 февраля 2022, 17:33
#
По моему вопросу, решение было быстрым, чётким и положительным. Сотрудник банка лично привезла мне справку, ту что я просила. Сотрудники отделения ощада по ул. Спортивная 1, умеют работать и сглаживать конфликти. Более претензий к банку не имею.
+
0
krv77
krv77
4 февраля 2022, 12:25
#
Отличный ответ банка.
Но только не на тот вопрос, что был в тексте. А именно:
Питання: нащо активувати картки якщо я хочу закрити рахунки?
Жаль осталось без ответа.
+
0
NasBank
NasBank
17 февраля 2022, 19:13
#
У них план по кредиткам, у банка агрессивная политика навязывания кред карт, им нужно, что бы вы потратили минимум 300 грн с карты, ен ведитесь — обманывают
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться