Закриття рахунку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- +16
- Онищенко Тетяна
- 3 февраля 2022, 17:33
- #
По моему вопросу, решение было быстрым, чётким и положительным.
Сотрудник банка лично привезла мне справку, ту что я просила.
Сотрудники отделения ощада по ул. Спортивная 1, умеют работать и сглаживать конфликти.
Более претензий к банку не имею.
Отличный ответ банка.
Но только не на тот вопрос, что был в тексте. А именно:
Питання: нащо активувати картки якщо я хочу закрити рахунки?
Жаль осталось без ответа.
Но только не на тот вопрос, что был в тексте. А именно:
Питання: нащо активувати картки якщо я хочу закрити рахунки?
Жаль осталось без ответа.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Почалося все з того що співробітник банку, чомусь наполіг на активації всїх карток які я заблокувала попередньо через додаток. Питання: нащо активувати картки якщо я хочу закрити рахунки? За це я заплатила 40 грн., ощад24 автоматично списує за активацію. Потім потрібно було активувати кредитку, начебто для закриття рахунку. Спочатку працівник казала що потрібно щоб пройшли сутки після активації, а потім ми зможемо закрити кредитний рахунок. Ми зняли триста грн. Потім поклали назад і вона онулювали и заблокувала рахунок (не закрила). Питання знову: нащо активувати картку щоб закрити рахунок?
На моє прохання видати мені довідку про відсутність заборгованості і що всі мої рахунки закриті, отримала відповідь — «приходьте завтра у мене зараз вже обід, після обіду зустріч. І взагалі щоб отримати довідку треба писати заяву…» і т.д. і т.п. Коштує довідка 150 грн.
І ще — фактичне закриття рахунків буде через 3 місяці. Питання це помилка співробітника чи така несемітниця ощаду?
03.02. піду вже 3й раз у банк вже за довідкою.
Так закриття рахунку у ощаді у мене зайняло 3 дні, і не факт що не більше.
Інші банки закривають рахунки за 5хв. тел. розмови і на ел.адресу висилають довідку (безкоштовно).
Жах! Не ходіть у цей банк. Ніколи.