Минфин - Курсы валют Украины

Установить

«Ощадбанк» не виконує умови договору, посилаючись на регламент банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
TatianaDnipro 14 декабря 2021, 11:33
Отделение по адресу: Днепр, ул. Европейская, 5
«Ощадбанк», тут на minfin.com.ua, Ви не відповідаєте на моє повідомлення від 10 грудня. Ви так і не надали відповіді на моє питання. Тому розміщую тут цє повідомлення:

«Ощадбанк», Ваша відповідь неправомірна. Тому що відповідно до ст. 55 Закону України «Про банки та банківську діяльність»: «Відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком». Законодавець не передбачає регулювання відносин між клієнтом та банком внутрішніми документами банку, або регламентами банку.
Внутрішні документи банку визначають порядок інформування клієнтів. Відповідно до п. 4 Постанови НБУ № 141 «Про затвердження Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг»: «Банк несе відповідальність за актуальність та достовірність інформації, яка надається під час інформування клієнта». Ваша неправомірна відповідь — це дезінформація. В тій же Постанові НБУ № 141 є попередження: «Внесення банком будь-яких змін до договору банківського вкладу (депозиту) здійснюється лише за згодою клієнта (сторони договору), якщо інше не встановлено законодавством України». Своїми вимогами «Ощадбанк «порушує заборону на односторонню зміну умов укладених договорів банківського вкладу.
В договорі, який укладений між мною та «Ощадбанком», не передбачено наявності незнижуваного залишку. Відповідно до п. 2.2. Постанови Національного банку України № 516 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками України вкладних (депозитних) операцій»: «Додержання письмової форми договору є обов’язковою умовою взаємовідносин між банком та вкладником».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати мені правомірну відповідь: «Як примусити «Ощадбанк» виконувати договір?».
Ощадбанк
Ответ банка
14 декабря 2021, 12:13
Доброго дня! Банк інформує клієнтів щодо змін в договорі або умовах обслуговування рахунку і незгода клієнта з тарифами чи умовами обслуговування дає йому право закрити рахунок та розірвати взаємовідносини з банком. Таким чином, клієнт приймає рішення щодо продовження обслуговування в банку, з огляду на зміни в тарифах або умовах обслуговування.

Комментарии - 11

+
0
TatianaDnipro
TatianaDnipro
14 декабря 2021, 17:26
#
Якщо «Ощадбанк» не може прочитати укладений між нами Договір, я вимушена цитувати:
3.2. Банк має право:
3.2.1. Припинити рух коштів по рахунку та здійснювати примусове списання (стягнення) коштів з Рахунку у випадках та порядку, передбачених законодавством України.
3.2.2. Змінювати відсоткову ставку по Рахунку у порядку, визначеному п. 2.12 Договору, а в разі незгоди Вкладника на таку зміну розірвати Договір.
3.2.3. Відмовити Вкладнику у видачі готівки з Рахунку в сумі понад 25000 (двадцять п’ять тисяч) гривень в один робочий день, у разі якщо Вкладник за три робочі дні не повідомив Банк про бажання зняти таку суму.
3.2.4. При здійсненні безготівкових зарахувань самостійно, без додаткового узгодження з Вкладником, списувати з Рахунку комісійні, передбачені тарифами Банку.
3.2.5. Повернути органам Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України або органам Пенсійного фонду України або органам Міністерства праці та соціальної політики України за їх письмовим розпорядженням суми відповідно страхових виплат, пенсій та грошової допомоги разом з нарахованими на ці суми відсотками, зараховані на Рахунок починаючи з місяця, наступного за місяцем припинення цивільної правоздатності Вкладника. Повернення коштів здійснюється за умови їх наявності на Рахунку.
+
0
TatianaDnipro
TatianaDnipro
14 декабря 2021, 17:26
#
Таким чином, в відповідності до п. 3.2.2. Банк може в односторонньому порядку змінювати лише відсоткову ставку по рахунку та інформувати мене лише про це. Згідно Договору більше ніяких прав на односторонні зміни у Банка не має. Саме тому я стверджую, що факт невидачі мені грошей в повному обсязі, та самовільне залишення Банком незнижуваного залишку — це порушення умов Договору.
В своїй відповіді «Ощадбанк» стверджує, що: «Банк інформує клієнтів щодо змін в договорі». Прошу надати мені правові підстави, які дозволяють «Ощадбанку» в односторонньому порядку, без згоди клієнта змінювати ДЕПОЗИТНИЙ договір.
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
14 декабря 2021, 17:30
#
Боже. Закрой текущий счет. Открой карточный и не доставай банк. Ощадные книжки банк уже закрывает. Потому что трата время и ваших нервов бесмысленна. 70 банков выбирай где лучше и получай свою пенсию на карту…
+
0
TatianaDnipro
TatianaDnipro
14 декабря 2021, 18:21
#
На Ваше звернення до мене: «Боже. Закрой текущий счет.» Божий ответ — «нет».
+
0
TatianaDnipro
TatianaDnipro
14 декабря 2021, 19:15
#
Не потрібно вводити в оману читачів. На ваші слова «поточний рахунок». Спеціально для вас цитую відповідь «Ощадбанку» від 10 грудня в приватних повідомленнях:
«Перевірили ситуацію — за вашим рахунком справді є регламент, згідно якого мінімальний розмір залишку коштів на вкладному (депозитному) рахунку має становити не менше 30 (тридцяти) гривень».
Мій рахунок депозитний, а ваші твердження про поточний рахунок безпідставні.
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
14 декабря 2021, 20:13
#
Ну так открой обычный счет с картой и не трать время. Еще раз повторяю
+
0
TatianaDnipro
TatianaDnipro
14 декабря 2021, 21:15
#
Справа в тому, що «Ощадбанк» монополіст з виплати моєї пенсії. Держава переказує гроші лише «Ощадбанку», навіть якщо я відкрию рахунок в іншому банку, то все одно гроші будуть приходити в «Ощадбанк». А я буду вимушена сплачувати «Ощадбанку» за переказ коштів в інший банк.
А тепер щодо кредитної картки. Я двічі заключала договір карткового рахунку з «Ощадбанком». В перший раз банк написав в Договорі неіснуюче відділення за неіснуючою адресою. В той же день я розірвала договір. В другий раз «Ощадбанку» вдалося заключити договір без помилок, але вони оказалися не в змозі просто видати заказаний мною вид картки. Більш того мені прийшло повідомлення «Ви отримали картку …». Це повідомлення зникло само собою з телефону. Але картки я не отримувала. Я знову розірвала договір. Півроку я листувалася з «Ощадбанком», але відповіді, що ж відбулося, я не отримала.
Тепер я не довіряю «Ощадбанку».
+
+15
OkeyDoki
OkeyDoki
14 декабря 2021, 21:40
#
Сколько лет Вам сейчас уже?. если больше 65 то кредитки уже не будет, только пенсионная.
+
0
TatianaDnipro
TatianaDnipro
15 декабря 2021, 10:22
#
Справа не в тому, як називає картки «Ощадбанк». Справа в Договорі. Відповідно до п. 3.1 «Заяви про приєднання» особа «укладає з банком Договір, складовою частиною якого є умови договору банківського рахунку, Кредитного договору». Тому картка відповідно до договору є і кредитною.
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
17 декабря 2021, 22:33
#
Та не кредитный он. Обычный текущий счет, то как банк его называет, до одного места… Если бы он был бы кредитный то на нем сверху «сидел» бы кредитный лимит, т. е. первоначально на карте баланс был не 0, а например 2500…

Тем более условия в виде того что остаток должен 30 грн относиться к текущим счетам, так что-то что в договоре давно перестало действовать, в банке уже давным давно изменились протоколы…

И напомните что у вас за пенсия такая что ощад монополист в этой сфере…
+
0
TatianaDnipro
TatianaDnipro
20 декабря 2021, 16:31
#
На вашу думку: «в банке уже давным давно изменились протоколы…»
Стосовно пенсійних рахунків з ощадкнижкою діє стаття 1064 Цивільного кодексу України, яка надає їм визначення як депозитні (вкладні). Щоб ви розуміли, банківські протоколи регламентують в тому числі і як банку дотримуватися норм законодавства в своїй роботі. Клієнт не має доступу до більшості внутрішніх протоколів банку, тому потрібно орієнтуватися на закони, нормативно-правові документи.
На вашу думку: «условия в виде того что остаток должен 30 грн относиться к текущим сетам»,
Мій рахунок з ощадкнижкою депозитний. Ось що мені написав на сайті в приватні повідомлення «Ощадбанк»:
«Перевірили ситуацію — за вашим рахунком справді є регламент, згідно якого мінімальний розмір залишку коштів на вкладному (депозитному) рахунку має становити не менше 30 (тридцяти) гривень. Якщо сума грошових коштів, що зберігається на вкладному (депозитному) рахунку залишилася меншою від зазначеного мінімального розміру, банк має право вимагати відновлення цієї суми протягом двох місяців від дня попередження про це банком. Попередження здійснюється шляхом розміщення повідомлення в установі банку, де відкрито рахунок.»
Для того щоб «что-то что в договоре давно перестало действовать» це має бути передбачене самим договором. Тобто в договорі має бути пункт, в якому записано, що банк має право припинити дію якогось пункту. Якщо такого не записано, то договір діє в незмінному вигляді до припинення дії договору за згодою сторін.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / «Ощадбанк» не виконує умови договору, посилаючись на регламент банку