Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Відмова в обслуговуванні

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Артем П. 5 января 2021, 19:52
Отделение по адресу: Николаев, ул. Космонавтов, 55
Доброго дня! Я звертався у відділення Ощадбанку № 10014/0187 у м. Миколаєві з метою отримання переказу Western Union 5 січня 2021 р. приблизно о 17:15. Перед входом в операційний зал утворилася черга близько 10 осіб, які перебували у вхідному тамбурі площею приблизно 6 кв.м. В операційний зал я зміг потрапити через півгодини стояння в черзі. Однак переказ я отримати не зміг. Мені було відмовлено в отриманні переказу, тому що замість ID картки — паспорта громадянина України я пред’явив електронну версію паспорту у мобільному застосунку «Дія». Звертаю Вашу увагу, що згідно з постановою Правління Національного банку України від 23 листопада 2020 року № 148 «Про затвердження Змін до Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні» електронна версія паспорту громадянина України у мобільному застосунку «Дія» повинна прийматися до розгляду у всіх фінансових установах України. У зв’язку з цим прошу відповісти на мої запитання: чому даним відділенням не виконується постанова НБУ і чому в період дії протиепідемічних обмежень в місті працівники відділення допускають скупчення відвідувачів в кількості 10 осіб на 6 кв.м.
Ощадбанк
Ответ банка
6 января 2021, 15:01
Доброго дня.

Шкода, що склалася подібна ситуація. Маємо зазначити, що наразі для проведення обслуговування необхідно звернутися до відділення банку з оригіналами ваших документів. Над можливістю прийому документів за допомогою додатку «ДІЯ» працюємо, та про реалізацію якої ми обов’язково проінформуємо наших клієнтів.

Стосовно забезпечення карантинних норм – приділяємо багато зусиль, для виконання всіх рекомендацій МОЗ. Так, обслуговування черги в різних відділеннях може відбуватися по-різному, виходячи з індивідуальних чинників (наявність хол-менеджера, обладнання відділення для електронної черги, штату, розміру черг і т.п.). Клієнтів обслуговують як за попереднім записом, так і живою чергою, яка формується біля входу у відділення. Клієнтів запрошує хол-менеджер по черзі з розрахунку 1 менеджер / касир — 1 Клієнт, для контролю кількості клієнтів, що одночасно знаходяться у відділенні банку. Стосовно скупчення клієнтів у тамбурі — питання додатково проаналізуємо, в той же час ми просимо наших клієнтів зберігати дистанцію при формуванні черги до відділення банку. Дякуємо за сигнал!

Комментарии - 1

+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
6 января 2021, 6:43
#
Потому что касир делает копии документов при выдаче перевода. А з чего он будет делат копию з телефона чтоли?)

По поводу толпы. А ты у людей спроси че они стоят и правила нарушают. Мог заодно и милицию вызвать чтобы всем штраф выписали. Я думаю народ так благодарен тебе был бы).
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться