Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахливе обслуговування

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
galinabezpalko 4 ноября 2019, 22:38
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Мира, 4-А
Не хотіла писати. Але кожного разу одне і те саме повторюється. Звертаюсь тільки у касу, оскільки отримую перекази. Каса працює чомусь постійно одна, працівник каси може обговорити свої проблеми з іншими співробітниками чи по Тел. Але сьогоднішня ситуація це вже занадто. Стояла я у черзі з 8 місячною дитиною на отримання переказу грошей. Підійшла наша черга, працівник каси взяла документи мої і хв 10 мовчить. Ну думаю може дані не збереглись, Комп тупить але ні. Виявляється вона робила собі іншу роботу, вносила щось там на наступний день. Це я зрозуміла коли до неї підійшла інша співробітниця, яку вона запитала чи все у неї є тому що вносить дані ??!!! Я цей час стою з дитиною яка вже плаче, у банку температура не така як на вулиці, дитині жарко. І тут підходить мені поза плечі ще одна співробітниця передає документи для оплати карточки іншого клієнта, і клієнт цей був мужик якого також не смутило що я тут стою з дитиною. Це просто жах. Мене почали обслуговувати після мого зауваження. У банку з моменту коли я дала документи у віконечко і забрала пройшло більше 20 хв. Так жоден банк не обслуговує. Працівниці взагалі не привітні.
Ощадбанк
Ответ банка
5 ноября 2019, 12:12
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону та ПІБ. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв’язок.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться