NanaS NanaS
17 мая 2017, 18:02
1
Прийшла в банк отримати грошовий переказ в доларах. А мені кажуть щоб отримати їх треба купити страховку. В другому відділенні те саме. Взяла книгу скарг, вона була повністю заповнена, при цьому вислухала від робітників невдоволення і хамство.
По якій причині я маю купляти страхування? І чую на це «услуга за услугу» я до кримінального авторитету прийшла чи до державного банку?
Ответ банка
Ощадбанк
18 мая 2017, 9:25
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась. Із співробітниками даного відділення буде проведено відповідне навчання

Комментарии (2)

+
0
Olga1234512345
Olga1234512345
18 мая 2017, 11:22
#
Так, теж саме, слово в слово можу сказати про відділення по вул. Лятошинського у м Києві. Робітниця на весь зал, не ховаючись і не соромлячись зробила об'яву, що проводити платежі вона не буде тільки при оформленні страховки за 50 гривень. Переді мно стояв чоловік, якого вже 'розкрутили' на страховку машини, але в нього не було паспорта, то робітниця погодилась зробити платіж за страховку квартири. Чоловік обурився, я не стала далі слухати, пішла в сусідній банк. Шкода, що не подумала про книгу скарг.
+
0
TimofeevaYulia
TimofeevaYulia
31 мая 2017, 19:44
Мелитополь
#
К сожалению, такая же ситуация происходит и в Мелитополе. Отказавшись оплачивать страховку, которая мне не нужна, мне отказали и в выдаче перевода Вестерн Юнион… Звонок на горячую линию ничего не решил((((( Завтра придется обращаться в другой банк для получения перевода, так как в Мелитополе такая же ситуация во всех отделениях…

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться