biryuza biryuza
17 мая 2017, 16:40
без оценки
Добрий день! Мені не подобається робота гарячої лінії Ощад банку.Ми зіткнулися з такою проблемою, перерахували кошти за товар шахраям на картку Ощад банку.Тепер немає ні коштів ні товару.Три дні поспіль дзвонимо на гарячу лінію банку, щоб вони допомогли заблокувати їхню картку, або надали якусь інформацію, вони нас з;єднують так би мовити з оператором, і далі все, ми тупо по 20 хвилин вісимо на лінії в очікуванні, а з нами за три дні що ми намагаємся додзвонитися так і ніхто не зв; язався.Для чого тоді такий банк і їхня гаряча лінія?
Ответ банка
Ощадбанк
17 мая 2017, 17:15
Доброго дня! Напишіть заяву в правоохоронні органи та з копією даної заяві зверніться до відділення нашого банку

Комментарии (1)

+
0
19036256
19036256
22 мая 2017, 17:06
Valentina
#
А разве можно заблокировать чужую карту? Мне кажется горячая линия могла заблокировать только Вашу карту, в случае действий снятия денег без Вашего ведома.А тут Вы сами перечислили деньги, и банк не мог блокировать карту мошенников, это только обращение в милицию.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
1