Банк-шахрай
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- +4
- Qwerty1999
- 1 марта 2017, 12:07
- #
«Довелося писати заяву на закриття так і не відкритого рахунку.»
Единственно правильное решение.
Банки должны прислушиваться к своим клиентам и не впаривать «комплексные» обеды или услуги принудительно.
Единственно правильное решение.
Банки должны прислушиваться к своим клиентам и не впаривать «комплексные» обеды или услуги принудительно.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Знайшов! Навіть черги немає! Одна людина! Подаю паспорт, пояснюю, що прийшов забрати картку. Картку знаходять, але… не працює програма, з якої треба роздрукувати Договір! Запропонували почекати хвилин 10. Намагаються зробити ксерокопію паспорта. Пояснюю — ксерокопія надана через роботодавця! У відповідь — то для картки, а це — для нового договору! Через хвилин 40 — програма не працює — забираю паспорт, іду по інших справах.
Повертаюся десь за дві години. Програма працює! Друкують проект договору, ставлять «галочки» де потрібно підписати. Читаю… виявляється — паралельно з договором на обслуговування платіжної (зарплатної) картки, я укладаю Договір на відкриття депозитного рахунку і даю доручення банкові самостійно перераховувати всі кошти з мого зарплатного рахунку, на мій депозитний рахунок! З умовами обслуговування мого депозитного рахунку мені любязно пропонують ознайомитися на сайті Ощадбанку. Далі — нове відкриття! Виявляється, цією ж угодою, мені відкривається кредитна лінія — 100 тис. грн. під 37% річних (у тексті «заяви» -24%).Щоправда, із всієї «кредитної лінії» мені буде доступно лише 1 тис.грн. Думаю, інші 99 тис. «кредитної лінії» призначені для шахраїв з Ощадбанку. Прошу роздрукувати договір лише на обслуговування зарплатної картки, отримую відповідь — «не можемо! У нас комплексне обслуговування!» Довелося писати заяву на закриття так і не відкритого рахунку.
1. Уточнити адресу доставки картки і будь-яку іншу інформацію можна в КЦ — 0 800 210 800.
2. На жаль, іноді подібні технічні проблеми виникають. Це неправильно. Вибачте.
3. Договір комплексного банківського обслуговування включає в себе можливість відкриття кредитної лінії. клієнт приймає рішення самостійно.
4. Ми не відкриваємо кредитні лінії на 100 тис. під 37%. Таких умов в банку немає.
5. Про подібну ситуацію з депозитами чую вперше, але допускаю, що це можливо. Будь ласка, підкажіть адресу.