sebek sebek
27 января 2017, 18:53
4
Вважаю за необхідне подякувати співробітникам Ощадбанку за розгляд моїх скарг і вжиття необхідних заходів. емоції вщухли, технічні проблеми владнали і проблему вдалося вирішити. картка отримана і працює. гадаю будь-які проблеми можна вирішити якщо банк і клієнт зможуть не тільки слухати, а й почути один іншого. в моєму випадку це вдалося. дякую за співпрацю. бажаю банку вдосконалення і неупинного покращення сервісу.
Ответ банка
Ощадбанк
30 января 2017, 14:53
Добрий день. Приємно чути, що ми змогли допомогти Вам.
Для нас важлива реакція клієнтів!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться