as2009 as2009
25 января 2017, 11:33
без оценки
Скарга на службову недбалість працівників Ощад.банку 24.01.2017р у відділенні Ощад.банку за адресою.м.Киів вул.І.Пулюя 5 відділення №10026/088 мною був здійснений платіж (оплата комунальних послуг) на сумму 2332 грн.після перерахунку виявилось що по факту платіж становить 2265 грн.Різницю повернути мені відмовляються, керівник відділення спілкуватись зі мною також відмовляється. На вимогу надати мені книгу заяв та пропозицій я отримав відповідь що такого документи в них не існує.Квитанцій за отримані від мене кошти працівники Ощад.банку мені не надали.
Ответ банка
Ощадбанк
25 января 2017, 17:32
Добрый день. Приношу вибачення від імені банку. Напишіть скаргу у книзі скарг — ми надамо офіційну відповідь по ситуації.

Комментарии (1)

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
25 января 2017, 12:37
Qwerty, Ольгино
#
Если отдали деньги в кассу а вам не вернули ни деньги ни квитанции — это однозначно звонить в полицию.
также есть телефон 0 800 210 800 если хватит терпения дождаться ответа оператора.
А не писать жалобы на сайте, никакого отношения к банку не имеющему.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться