Минфин - Курсы валют Украины

Установить

працюють добре

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
07091441 7 января 2017, 10:27
Отделение по адресу: Винница, ул. Магистратская, 80
читаю відгуки про ощад. Все погано у всіх.
А от мені сподобалось.
Прийшло ще в грудні смс, що картка готова. До відділення попала лише 4 січня. У відділенні людей зовсім мало, зразу запросили до інспектора. Потім у касу. Там 2 людини: Один чоловік міняв гроші, бо термінал мілкі не хотів брати. Другий знімав з картка 20 тис. Дуже швидко їх обслужили. Знайшли мою картку. Потім адміністратор, дуже терпелива дівчина, допомогла заплатити комуналку карткою в терміналі. Вона всім допомагала. Я б сказала, що у неї залізні нерви. Дякую всім працівникам відділення.
Ощадбанк
Ответ банка
10 января 2017, 16:06
Добрий день. Прекрасно, що Ви задоволені якістю обслуговування. Для нас важлива думка клієнтів.

Комментарии - 3

+
0
Евгений Ефименко
Евгений Ефименко
7 января 2017, 12:16
#
Ну хоть у когось вийшло пробити броню… А то мені мало того, що карту робили місяць, так я вже більше місяця не можу у них її відібрати. Чи може ви просто співробітник банку? А то судячи з відгуків Ви тут єдина кому сподобалось обслуговування…
+
0
07091441
07091441
7 января 2017, 14:08
#
Я не співробітник банку. Я пенсіонер, перейшла в Ощад з вмерлої Дельти.
Напевно, коли погано обслуговують, то люди тут пишуть. А коли нормально — то навіщо.
Така психологія у людей.
Минулого 2015 року в цьому ж відділені банку обмінювала свою пенсійну картку. Карта дійсна по грудень включно. Я прийшла 18 грудня, щоб нову замовити. А мені кажуть — вона вже готова, можете отримати. Після перечитування гнівних відгуків тут — була приємно вражена роботою працівників відділення. Думаю, багато чого залежить від ставлення персоналу відділення до своєї роботи.
+
+21
sebek
sebek
7 января 2017, 20:47
#
Позитивний відгук доводить, що в банку є перспективні керівники. їх треба шукати на місцях саме за такими відгуками і наділяти владою з метою поліпшення ситуації. Але, це схоже на вилучення з правил сервісу від Ощадбанку.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться