sebek sebek
17 декабря 2016, 10:28
1
Доброго дня. Я є співробітником компанії з чисельністю працівників близько 6 тисяч осіб. Не питаючи нашої згоди усіх працівників засватали з Ощадбанком. Ще тоді з посиланням на шалене навантаження співробітники банку пообіцяли передати договори централізовано до офісу компанії, але цього так і не відбулося. З початком АТО працівники нашої компанії частково емігрували на підконтрольну територію, але деякі підприємства залишились за лінією зіткнення, тому від службових відряджень нікуди не втечеш.
16.12.2016 близько 12:00 надійшло смс повідомлення про підключення за моїм номером смс інформування за карткою, номер якої мені невідомий. Оскільки я був за кермом, то передзвонив на «гарячу» лінію ввечері і дізнався, що БЕЗ МОГО ЗВЕРНЕННЯ, БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ відділення банку у м. Курахове Донецької області ініціювало припинення обслуговування моєї зарплатної картки з терміном дії до 10.2018 і замовило на свій розсуд виготовлення якоїсь «GOLD» картки.
На всі мої зауваження з цього приводу оператор колл-центру Інна вчора повідомила цікаву річ, моя картка з терміном дії до 10.2018 реанімації не підлягає, бо банк вже подбав про припинення її обслуговування, але я маю змогу відмовитися від цієї нав’язаної GOLD картки і замовити іншу – звичайну, саме таку, яка в мене є. По факту мені нав’язали продукт, який я не замовляв, до того ж створили м’яко кажучи некомфортну ситуацію. Замість службових питань я маю тепер вирішити питання цього «ненав’язливого сервісу». Річний звіт у січні зачекає, керівництво компанії теж, адже в мене «поважна» причина, я маю відвідати «чудовий» «банк» і забрати картку, яку я НЕ ЗАМОВЛЯВ.
«Шановна» адміністрація Ощадбанку, чи це не виглядає як знущання? З якого переляку я маю за Вами бігати?? В мене є ідея. Щоб бути послідовними. пропоную Вашим співробітникам, які мали необачність замовити цю картку, самим доставити її на непідконтрольну територію, де я саме і знаходжуся у відрядженні. Новий досвід ведення банківської справи на передовій Вам не завадит
Ответ банка
Ощадбанк
21 декабря 2016, 11:02
Добрий день. Приношу вибачення від імені Банку за ситуацію. Необхідно розібратись в ситуації — будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону та ПІБ.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться