poliakova poliakova
23 ноября 2016, 20:19
1
6 серпня 2016 року оформила документи на перевипуск картки киянина, ходжу та звоню в відділення банку кожних 2 тижні, досі її немає, хоча прийшла смс з останніми цифрами картки та що вона підключена до смс банкінгу ще 25.10.16року. Мені на все це до согодні відповідают, що з карткою все добре вона ще їде… і в серпні в них пластику не було
Ответ банка
Ощадбанк
24 ноября 2016, 11:49
Доброго дня! Будь ласка, уточніть Ваші ПІб, номер контактного телефону та відділення, в яке Ви звертались, щоб ми могли зясувати ситуацію.

Комментарии (2)

+
0
elen1
elen1
23 ноября 2016, 22:00
Киев
#
Добрый вечер… советую Вам дозвониться в контакт центр и отключить смс-информирование, во избежание в дальнейшем «долга» на Вашей карточке… почитайте внимательно отзывы людей здесь

+
0
poliakova
poliakova
5 декабря 2016, 11:12
#
Спасибо! уже отключила! но карты все нет

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
1