Володимир Конишев Володимир Конишев
21 ноября 2016, 13:21
2
21.11.2016 після переказу 1 тис гривень банк заблокував картку. Розблокувати аппаратно неможливо, оскільки механічний голос повідомляє, що введено невірні дані (бреше)! 5 працівників контакт-центру чемно переводили виклик працівникам безпеки, які протягом 1,5 години не відповідали. Завдячуючи «Ощадбанку», відчував себе досить дискомфортно перед продавцем товару! Банк перетворюється в роздуту контору з безліччю функцій і безтолковим обслуговуванням. Не можете оперативно розблокувати з незрозумілих причин Вами заблоковану картку, то нема чого її блокувати, коли не просять!
Також декалька днів не можу перереєструвати нову картку у веб-банкінгу.
Ответ банка
Ощадбанк
21 ноября 2016, 13:54
Добрий день. Процедура розблокування відрізняється в залежності від типу блокування. Напишіть мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону та ПІБ.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться