×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- Kovpak53
- 26 мая 2016, 21:11
- Василий, Кривой Рог
У мене закінчився строк дії картки, проте у відділенні ощадбанку відмовилися замінити картку посилаючись на якийсь збій у роботі обладнання. Замість цього порадили звернутися за телефоном 0800210800, але там прийняли в мене звернення та мабуть і забули. У мене на рахунку пенсія яку я не можу отримати. Прошу дати відповідь чи зможу я отримати пенсію, і як, чи вже можна з нею розпрощатися.
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
- +
- 0
- VanyaKachan
- 5 июня 2016, 9:21
- #
Ощадбанк автоматично відправляє нову карточку, коли у 1ї закінчується строк дії картки. Треба лише подзвонити 0800210800 і дізнатися у яке відділення її відправили, і коли саме вона приїде, потім приходите у це відділення зі старою карточкою і міняєте її на нову.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться