×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 40.45 | 40.95 |
EUR | 43.8 | 44.4405 |
Все курсы банка |
Відмова у подальшому обслуговувані
Нам шкода, що виникла така ситуація і ми прагнемо розібратися в цьому питанні.
Ми передали дані колегам на перевірку та банк вже переглянув рішення.
Сподіваємось, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції
Написать комментарий
Затримують особисті кошти клієнтів.
Поки «гої» рахують свої копійки, монобанк затримує кошти «на перевірку» і запускає в оборот на свої потреби.
Зверніть увагу як зараз будуть писати заслані козачки в коментарях, який це гарний банк на їх думку))
За вимогою НБУ, ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні.
Комментарии (3)
Сотрудничество было прекращено односторонне из-за запроса на вывод суммы 60 тысяч гривен на карту через платформу Binance P2P.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (22)
Удержание денег, некомпетентные сотрудники
Уже 15 апреля, а баланс карты заблокирован. Техподдержка говорит одно и тоже заявка в роботе уже две недели. Деньги заморожены.
Техподдержкой недоволен не хотят решать проблему и помогать пользователям
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити вирішення питання.
Та зв'яжемося з вами, як буде нова інформація
Комментарии (7)
Баг додатку та некомпетентність підтримки
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Написать комментарий
Розірвали договір після р2р
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Комментарии (15)
Найкраще обслуговування)
Швидко, чітко (без води) пояснять, допоможуть 24/7.
Хочу подякувати Анастасії за допомогу (табельний номер 10393), обслуговування на найвищому рівні. Дякую що допомогли.
Написать комментарий
Обмеження картки
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це не остаточне рішення і в майбутньому ліміт може бути встановлено
Комментарии (4)
Monobank-приклад НЕДОБАНКУ
Назва історії «Монобанк 05.12.2017−21.11.2022»
Був клієнтом з 05.12.2017. Все було добре. Будь які питання вирішувалися, але банк росте, клієнтів збільшується і сервіс починає хромати на обидві ноги!
07.09.2022 року отримую пуш повідомлення що мої рахунки заблокованно Виконавчою службою. Знаю на 300% що там все гаразд всеодно перевіряю на сайті та шукаю можливий номер виконавчого впровадження. Звісно нічого там нема і неможе бути.
Звертаюсь до підтримки-Ні, все вірно, у вас обмеження за рішенням Виконавчої служби. Запитую як дізнатися подробиці-і тут починається «футбол».
«Зверстайтеся з запитом на електрону пошту УніверсалБанку» каже мені дівчина в підтримці моно.
Добре, пишу листа до підтримки УніверсалБанку на що отримую відповідь «Звертайтеся на гарячу лінію Монобанка».
Телефоную до Монобанка і кажу що я звертався до Монобанку, мені сказали що треба написати запит до УніверсалБанку, на що УніверсалБанк відповів що треба телефонувати до Монобанку.
Круто? Чекайте, це тільки початок…
Дівчина з підтримки Монобанку каже мені «Що? що? як таке може бути? Ви нас що обманюєте??? А ну мершій скиньте у чат скріншот листа де було б видно що відправник саме Універсалбанк»…Добре, скидую листа.
Беруть час на вирішення питання. Через тиждень десь телефонують і нова історія «Ніяких арештів на рахунки не було накладено Виконавчою Службою то була помилка, а блокування рахунків 07.09.2022 року сталося за наказом ЯКОГОСЬ Спеціально уповноваженного органу. А тепер УВАГА (!!!) дата наказа 15.09.2022року.
Тобто Монобанк вигадав машину часу і блокує рахунок 07.09.2022 за наказом від 15.09.2022. Круто?
Я вже не буду тут описувати скільки разів було порушено діюче Законодавство, а саме Закон про звернення громадян, а саме ст. 20 «Термін розгляду звернень громадян».
Звернення просто ігнорувалися, а дата звернення у Монобанку це не дата коли було відправлено листа, а дата коли клієнт ВДРУГЕ поцікавився що там з відповіддю)
Що до мого заблокованного рахунку.
Рахунок був розблокований 19жовтня 2022року, але мені ж цікаво на підставі чого мені був заблокованний рахунок з моїми ВЛАСНИМИ коштами.
Коли я декілька разів звертався до підтримки з вимогою надати офіційного листа, то мабуть нічого кращого не вигадали як 21.11.2022року мені було відмовленно у обслуговуванні.
Крутий сервіс?
P. S. Ніяких там багатотисячних операцій не проводилося. За півроку до блокування рахунку може загальна сума була тисяч 50−60 (ВЗАГАЛІ).
P. S.S. Що можу сказати-Дякую Монобанку що завдяки Вам та непрофесіоналізму співробітників я дізнався що є інші банки, з набагато крутішим сервісом, з найменьшими відсотками на операціі, з гарною підтримкою.
Гроші, які досі на рахунку, можете собі залишити.
Банки-конкуренти кому цікава повна історія з доказами листування, скріншотами, листами-чекаю пропозицій (жартую)
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (4)
Отказ в обслуживании
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (1)
Обмінний курс плюс-мінус пів лаптя
Сапорт каже що то «округлення» на користь банку.
Зараз дійсно спостерігається складність з відображенням курсом валют: курс в застосунку відрізняється від курсу, по якому проводиться операція
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (2)
Затримки IBAN-платежів з рахунку фізособи
Платіж сьогодні було проведено
Зробимо все, щоб в майбутньому подібного не повторилось
Комментарии (4)
Монобанк обмежує користування кредитними коштами
Детально все перевірили, всі обмеження зняли та ліміти повернули
Комментарии (4)
Відмовляються обслуговувати по досягненню 25р
Згідно із законом, у мене є 30 днів на оновлення фото в моїх документах! Паспорт є чинним у цей строк!
МоноБанк попередньо не повідомляв та не надсилав жодних повідомлень у додаток про те, що потрібно актуалізувати інформацію. Про це я дізнався у касі банку при спробі поповнити свою картку… монобанком було запропоновано оновити інформацію шляхом сканування закордонного паспорта. Це вирішує проблему, але не в той момент, коли я стою у відділенні банку та намагаюся поповнити свою картку. Авжеж я тягаю закординник з собою усюди.
Це називається жахливим ставленням до клієнтів, тим більше до клієнта власника преміальної картки, за яку банк бере ті ж 750 грн., що й до війни. Більшість переваг картки просто неможливо використовувати у зв’язку із ситуацією в країні. Не бачу причин надалі користуватися преміальною карткою, ні переваг, ні сервісу клієнт за фактом не отримує.
У цьому псевдобанку своє бачення законів або вони чхали на них, служба підтримки лише намагається тиснути на жалібнисть та у відповідь скидує лише заготовлені штампи повідомлень, як вони проливають купу сльоз та все шкода які у нас погані та суворі закони…
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (3)
Заблокировали счёт без причины.
Причиины ни мне ни кому то ещё не хотят говорить.
Никакой крипты, мошенничества и ввода в заблуждения по счетам не проводились.
Раньше пользовался только этим банком был доволен, сейчас мнение изменилось. Попробую связаться с полицией и НБУ что б разобраться, так как закон не нарушал то и бояться нечего.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (8)
Блокування рахунка
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На поточний момент, бачимо, що колеги запитали у вас додаткові документи про походження коштів та чекаємо від вас відповіді та інформації
Комментарии (4)
Відмова в обслуговуванні та поверненні коштів
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв'язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.
Передали запит колегам прискорити вирішення питання з коштами, вони зв'яжуться з вами
Комментарии (16)
Відмова в обслуговуванні
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Комментарии (4)
Отзыв о операторе
Корректно общался с клиентом на что получает от меня все 5 баллов
Комментарии (4)
Спасибо, помог в ситуации, лучший!!!
Комментарии (3)