ВХОД
Вернуться

До теми незрозумілі мінуси

Mykhail Mykhail
30 марта 2015, 20:54
без оценки
У мене така ж ситуація. я зайшла в інтернет банкінг вирішила перевірити свій баланс по карті

В мене МІНУС ______тисяч гривень. Це сума більша від суми здійсненої операції.

Остання операція по карточці я робила у ще в січні. На гарячій лінії говорять що це курсова різниця, яка може бути курсова різниця за два місяці після здійснені операції???!!! Я звернулася в банк, працівники відділення дати мені ніяких пояснень не змогли, але дали вже підготовлені форми заяв, попросили заповнити.це було 25.03.15р. Сьогодні я знову прийшла в банк за поясненнями. Ситуація та ж сама, звернулася до керівника відділення, у нього інформації немає.Банк заліз в мій рахунок і пояснень не має.… Думаю пора звертатися до правохоронних органів та платіжної системи MasterCard.

(ответить)
Ответ банка
Банк Михайловский
31 марта 2015, 10:33
Доброго дня, шановний клієнт.
Просимо Вас очікувати на офіційну відповідь відповідальних співробітників Банку, яка буде надана Вам після розгляду заяви.
Відповідно до внутрішнього регламенту ПАТ «Банк Михайлівський» відповідь клієнтам на письмові звернення надається компетентними співробітниками Банку в термін до 30 робочих днів з моменту реєстрації заяви.
Дякуємо за Ваше терпіння.

Комментарии (2)

+
0
Mykhail
Mykhail
31 марта 2015, 11:53
Оксана
#
Доброго дня! Невже потрібно 30 днів щоб дати пояснення про дії банку, а саме списання коштів з рахунку
+
0
Mykhail
Mykhail
1 мая 2015, 21:30
Оксана
#
Сьогодні 1 травня а конкретної відповіді від банку не має, обіцяють передзвонити, чекаю

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд