rangerdv rangerdv
10 августа 2016, 17:21
без оценки
Ситуація наступна! 19-20 травня поповнював карточку «В-Клад» через банкомат. 19 числа банкомат гроші приняв чек видав, але гроші на рахунок так і не потрапили, а 20 числа банкомат взагалі видав технічну помилку та «з'їв» гроші (в надлишку при інкасації даних грошей не виявилось). У звязку з цим я написав на імя Іраклієнка рекомендований лист з описом даної ситуації з проханням зарахувати дані кошти на мій рахунок для отримання їх через Фонд гарантування. Лист вони отримали ще 10 червня!!! Але жодної відповіді не було. Тому я написав звернення на електронну пошту банку з повним описом ситуації і проханням дати відповідь на мій лист.
Сьогодні ж прийшла електронна відповідь — «у відповідь на Вашу Заяву щодо отримання довідки про стан рахунку…… до Вашої Заяви не додано повного переліку підтверджуючих документів...»!!! Це повний ***!!! Я до них звертаюся щоб зарахували гроші на рахунок які банкомат зїв вибивши технічну помилку, а вони мені шлють у відповідь «на Вашу Заяву щодо отримання довідки про стан рахунку…… до Вашої Заяви не додано повного переліку підтверджуючих документів...» при тому що такої заяви я не писав!!! Тобто в іраклієнка навіть не читають наші листи, навіть не знають з якими питаннями ми до них звертаємося, а автоматом шлють всім стандартну отмазку що у вас не вистачає документів!!!

Комментарии (2)

+
+6
KIM30
KIM30
10 августа 2016, 17:36
#
Вони всім таке пишуть. Нажаль це чергове знущання над вкладниками.
+
0
zaporojjje2012
zaporojjje2012
10 августа 2016, 17:45
#
За то время от времени мы видим сообщение: к нам поступило 10 000 эл.писем и уже 9800 обработаны и по ним отправлены ответы. Я тоже получил стандартную отписку. Написал снова, все копии подложив, если так же отпишутся, то в суде можно хоть показать, что письма со всеми копиями не однократно писал, а в ответ ерунда

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться