SAV84 SAV84
9 июня 2016, 20:09
2
Працівники цього від-я, скажем так, дуже не вічливі(як рядові працівники так і керівництво).Через не компетентність касира-неправильно написала моє прізвище в квитанції про оплату, в мене виникло дуже багато проблем: не рахуючи фінансів і моїх затрачених сил я втратив більше 4-ох місяців часу на видкриття візи.На моє зауваження мене мало не послали… НЕОСВІДЧЕНІ ХАМИ!!!
Ответ банка
Кредобанк
10 июня 2016, 9:33
Доброго дня, дякуємо за Ваше звернення. Нагадуємо, що всі фінансові документи та операції мають перевірятися клієнтом, не відходячи від каси – тільки тоді є можливість виправити всі помилки. У Вашій конкретній ситуації Ви мали перевірити правильність заповнення Ваших даних у квитанції перед тим, як поставили на ній свій підпис. Щодо некоректної поведінки працівників Банку просимо Вас повідомити дані про себе, дату і час проведення операції, по можливості, з ким конкретно спілкувались, на електронну адресу pr@kredobank.com.ua. Ми проведемо перевірку, і винні будуть покарані.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться