ВХОД
Вернуться

жах

nastya71 nastya71
5 июня 2015, 14:42
без оценки
Індивідуальністю цієї ситуації являється те що мені спочатку прийшла смс що мій ліміт обнулено, коли я зателефонувала на контакт центр, спочатку вислухала інфу про надійність, а потім консультант Богдан повідомив що я нічого не винна, і якоби потрібно звернутися до банку для закриття карти. А потім пішли дзвінки з вимаганням. І як це розуміти? Якщо я декілька разів перепитала чи точно все погашено, чи це 100% інформація. Мене запевнили. І як це розуміти? Де компетентність? Де розуміння?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд