Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Найгірше обслуговування за все моє життя, повна некваліфікація, брехня, перекидання відповідальності з один на одного.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
LeraBiedulina96 18 декабря 2022, 20:40
6.12 я звернулася до відділення банку м. Києва за адресою проспект Перемоги 96 з метою відкриття поточного рахунку для ФОП. Важливе уточнення — клієнтом банку я є (тобто раніше вже провели процедуру ідентифікації, верифікації, всі необхідні перевірки. Кредитів та заборгованостей я не маю, є лише рахунок із 0 залишком та відсутністю оборотів за останній рік). Оскільки в мене змінилася адреса прописки з мого минуло звернення в банк — її потрібно було замінити, але співробітник банку з N-спроби змогла нормально роздрукувати заяву на відкриття рахунку з вірно вказаною адресою. Взявши всю необхідну інформацію, мені сказали що повідомлять реквізити мого рахунку пізніше, оскільки відкриває його не відділення, а головний банк. Після цього було кілька спроб зв’язатися зі співробітником банку — на що я не отримала нічого, окрім ігнорування. Співробітник знайшов час мені відповісти лише після дзвінка в контакт-центр, але відповідь була невтішною — рахунок ще не відкритий.
14.12 я нарешті отримала реквізити відкритого рахунку, на моє запитання «Чого це зайняло 7 робочих днів (а не 3, як того вимагає законодавство)? отримала відповідь «Була повітряна тривога». Хм, цікаво — в Києві повітряна тривога була 7 днів тільки за однією адресою??? ПОМИЛКА № 1.

Оскільки я ФОП, мені ще потрібні були ключі і доступи до клієнт-банку IFOBS, які звісно ж не прийшли. На запитання «Коли?» була знову отримана відповідь «Очікуйте». Через день очікування я звернулася на гарячу лінію IFOBS, де мені повідомили, що заявку на отримання ключів не була залишена співробітниками відділення. ПОМИЛКА № 2.

Заявку оформили в онлайн-режимі. До кінця дня мені передзвонили і повідомили, що співробітники відділення банку вказали не всю необхідну інформацію, і отримати ключі я не можу. ПОМИЛКА № 3

Нерви мої вже почали здавати, було ще кілька звернень у колл-центр, розмова закінчувалася однаково — «Чекайте, ми розберемося і передзвонимо», але на жаль, довгоочікуваного дзвінка я так і не отримала. Мої прохання поєднати мене з кимось із керівних осіб — були жорстко відхилені. Наступного дня до обіду (а це 3 робочі години) я також не отримала ніякої інформації.
Наступним етапом був дзвінок до Головного банку, де теж була доволі цікава розмова. Висловитись мені не дали, весь час перебивали наступними фразами: «Мені ніколи», «Я зайнята» «Це не моє питання», і моє улюблене «Жіночка, давайте не будемо псувати настрій перед святами». Так ось «ЖІНОЧКА, ВИ НАПЕВНЕ ВЧАСНО ЗАРПЛАТНЮ ОТРИМУЄТЕ І МОЖЕТЕ СПЛАТИТИ ВСІ ВАШИ ВИТРАТИ. Я 2 ТИЖНІ СИДЖУ БЕЗ ЗАРПЛАТИ, ОСКІЛЬКИ ЗВЯЗАЛАСЬ З ВАШИМ ТАК ЗВАНИМ „БАНКОМ“». Як результат — мені зателефонували з відділення та сказали, що ключі будуть, знову очікуйте. І дійсно, вони прийшли, але тільки на пошту (СМС повідомленням не було). На моє запитання «Коли буде СМС?», була відповідь «Протягом 30 хвилин». Через ще пів години виявилося, що на цей час у ГБ обід і зробити цю операцію прямо зараз вони не можуть. Тобто, співробітник нахабно збрехав про час очікування або настільки некваліфікований, що не знає точний час обіду її колег. ПОМИЛКА № 4.

Зрештою через 2 тижні очікування я змогла отримати всю необхідну інформацію. А також наостанок відбулася дуже цікава розмова з керівником цього «прекрасного» відділення, де я не отримала жодної відповіді на свої запитання, окрім наглої брехні і більше того, переді мною навіть ніхто не вибачився. І так, були поставлені наступні запитання:
1) — «З якої причини банк порушивши вимоги законодавства відкривав рахунок 7 робочих днів?»
— «3 дні документи були на нашій стороні, 3 дні на ГБ»

Що саме банк по 3 дні вивчав у заяві на відкриття рахунку вже існуючого клієнта банку — залишається загадкою.
До того ж я вимагаю щоб банком були встановлені точні терміни, коли інформація була передана на ГБ, оскільки найімовірніше що вона була передана 13−14.12 в день безпосереднього відкриття рахунку
2) — «Чого не було залишено заявку на отримання доступів IFOBS?»
— «Такого бути не може. Заявка „нібито“ залишається при відкритті рахунку».

Наскільки я розумію, співробітники колл-центру бачать більш достовірну інформацію в системі і помилитися не могли, але все ж таки виникає питання — хто є більше некваліфікований — співробітники відділення, які не залишили з якоїсь причини заявку і нахабно брешуть що такого бути не може або співробітники служби підтримки? Я схиляюсь до першого варіанту. На додаток, всі розмови з контактом центром записуються, легко можна відстежити що саме було сказано.
3) — «Яка інформація була не вказана в заявці та з якої причини?»
— «Система „сама“ переплутала 1 цифру у номері телефону».

Чому це сталося і чи зверталися співробітники відділення до компанії розробника — була отримана відповідь «Це не у моїй компетенції». Тобто банк знову не захотів розібратися у істинних причинах цієї проблеми та хоча б частково зняти з себе відповідальність. Питання яке напрошується само по собі- «А що взагалі в компетенції начальника відділення?». Виходячи з діалогу, взагалі нічого.

А тепер з приводу цього питання можу сказати як людина, яка пропрацювала 5 років у компанії, що супроводжує ПЗ, встановлене в даному банку — вкотре нахабна брехня. Не може система просто так підтягнути не ту інформацію,«не ту цифру у мобільний телефон", оскільки вся вона зберігається у базі, а я не змінювала свій телефон. І навіть тут я можу припустити, що співробітники забули змінити мою адресу прописки, про яку вказано на початку цього повідомлення — ось істина причина.

Як результат: 2 тижні я не могла отримати необхідну інформацію у повному обсязі, 2 тижні мені довелося криком і скандалами вимагати інформації з приводу здавалося би простого відкриття рахунку. 2 тижні без зарплати, декілька безсонних ночей, тиждень п’ю заспокійливі, трапився на нервовому срив та напад астми чого не було не те що 2 роки, не було жодного разу за всю війну. Брехня, повне ігнорування тебе як клієнта, перекидання відповідальності з однієї людини на іншу, відсутність вибачень, але ось насамкінець останні питання — за яке «обслуговування» рахунку мені тепер платити цьому «банку» і хто мені відшкодує фізичну та моральну шкоду? Я вимагаю жорсткого покарання всіх винних у цій ситуації.

Цікаво скільки би часу прийшлось очікувати якби я не дзвонила?
Скільки би часу прийшлось чекати, наприклад, літнім людям які не можут відстояти свої права у повній мірі?
Бажаю всім співробітника причетних до цієї ситуації подібного обслуговування вас у інших центрах надання послуг, але вже як клієнтів, протягом 14 робочих днів, та ще і з подібним відношенням. Ось такий клієнтоорієнтований підхід в Кредобанку. Добре поміркуйте перш ніж звертатися до так званої «фінансової установи», а особливо до відділення за адресою м.Київ, пр. Перемоги 96
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 19 декабря 2022, 17:25
Добрий день!
Вже аналізуємо описану ситуацію та за результатами розгляду обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.

Комментарии - 1

+
+40
SergeyNina
SergeyNina
19 декабря 2022, 0:14
#
Спасибо за отзыв. Ради таких отзывов захожу сюда и делаю выводы о работе банков
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.41 42.94
PLN 9.75 9.99
USD 39.41 39.89
Все курсы банка

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.41 42.94
PLN 9.75 9.99
USD 39.41 39.89
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Кредобанк 💰 / Отзывы о Кредобанке 📝 / Найгірше обслуговування за все моє життя, повна некваліфікація, брехня, перекидання відповідальності з один на одного.