Yulja Yulja
18 мая 2017, 14:13
1
Більше року тому відкривала депозит. Ця процедура зайняла більше години! Менеджер довго щось набирала, передруковувала, тоді чекали на підписи і т.п. Потім я перейшла на обслуговування он-лайн і проблем не було. Але виникла необхідність знову звернутись до банку напряму. Я прочекала майже пів години в черзі, але так і не дочекалась: у одного менеджера був клієнт, іншого взагалі не було, а решта була зайнята «терміновими» справами. Годину свого часу я витратила даремно. Я, будучи клієнтом банку, не отримала не тільки послуг, а навіть елементарних вибачень. Не буду казати, що обслуговування погане, оскільки його просто не існує.
Ответ банка
Кредобанк
18 мая 2017, 16:15
Юліє, уточніть, будь ласка, коли це сталося — ми перевіримо та покараємо винних. Вибачте нас, будь ласка.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться