ВХОД
Вернуться

обслуговування

Ірина Петрова Ірина Петрова
19 октября 2015, 14:30
без оценки
16 жовтня 2015 була у відділенні банку (за адресою: м. Київ, вул. Прорізна, 3) через закінчення терміну договору № 263031841463. Через SMS-повідомлення була запрошена 16.10.2015 на 16:00. Склали новий договір № 263531826467, а невеликий решток від процентів повинна була отримати в касі.
В 16:20 підійшла до каси, але до неї не пускає охоронник, бо там багато людей. Стільців у вестебюлі лише два, там вже сидять відвідувачи. У банку спека, персонал в блузках, я у демісезонному вбранні… Людей у вестибюлі все більшає…
Так я простояла у вестебюлі до 17:15. Повідомили, що у відділенні — технічний збій. Грошей мені так і не дали! Чи цей банк серйозний?
Часу на новий похід до банку в мене нема, бо я вже втратила свій недешевий час, на що відпрошувалась з роботи для походу до банку. Не знаю, коли зможу потрапити до банку, щоб отримати свої гроші.
Через ганебне обслуговування вимагаю нарахування процентів на неотримані гроші!
Ответ банка
Райффайзен Банк Аваль
21 октября 2015, 17:45
Шановна Ірино!
Станом на сьогоднішній день, аналогічний запит, направлений Вами засобами електронної пошти, знаходиться в роботі уповноваженого підрозділу Банку. За результатами розгляду викладеного питання, Банком буде надана відповідь на Вашу електронну адресу.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд