Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Блокування рахунків

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
alexandrfors 16 ноября 2023, 20:52
Ніколи не думав, що може таке статися.
Банк попросив надіслати підтвердження надходження коштів 24.10.2023 року. В той же день направив довідку ОК-5 і ОК-7.
Відповіді від банку не було.
15.11.2023 року — ВСІ рахунки, в тому числі зарплатні, були заблоковані!!!
В той же день направив довідку ОК-5 і інформацію від ПФУ про надходження коштів!
Сьогодні надійшла відповідь, що даних не витачає!!! Потрібно уточнити про зарахування коштів, які надходили від друзів/знайомих (позика, покупка і інше).
Я вибачаюся, але надав довідку про надходження офіційних коштів, які в рази перевищують те що написано в повідомленні від бану і цього не достатньо???
Як в таких умовах, що є в країні, можна блокувати ВСІ РАХУНКИ (В тому числі зарплатні)???
Гарантую Вам, що у разі не вирішення питання 17.11.2023 року, скарга в НБУ і позовна заява про безпідставне блокування зарплатних карток і ін.
Сподіваюся банк швидко втратить клієнтів, з таким відношенням. Рекомендації НБУ для них уже ніщо… ну що ж будемо діяти ;-)
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 ноября 2023, 9:01
Добрий день!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке емоції і враження, щодо співпраці з Райфом. Ми з розумінням відносимось до Вашого відгуку та завжди готові допомогти. Запевняємо, що Клієнт – найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження коштів.
Якщо документи не надано своєчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується.
Ми дуже хочемо розібратися у питанні. Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних ( контактного номеру чи ідентифікаційного коду).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 ноября 2023, 9:49
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 4

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
17 ноября 2023, 9:49
#
Полезный комментарий
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
alexandrfors
alexandrfors
17 ноября 2023, 10:00
#
Питання в тому чи буде позитивний результат? А не передачі з одного столу — до іншого)
Чекаю не комунікування зі мною, а вирішення проблеми!
+
0
natashaGra
natashaGra
18 ноября 2023, 15:30
#
Пишите в НБУ жалобу
+
0
Микола Вишневський
Микола Вишневський
20 ноября 2023, 8:19
#
Скарга в НБУ нічого не дасть, в мене те саме, ждіть відповідь від банку, з цією відповідю в суд, якщо не проти можемо діяти разом, в мене такаж ситуація.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться