Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Невдале поповнення карти в банкоматі

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
multilexx 17 декабря 2019, 14:13
Поповнював кредитну карту в банкоматі розташованному у відділенні банку. Банкомат купюри на суму 6500 прийняв, довго перераховував, та видав повідомлення що перевищено час очікування, після чого запропонував забрати карту та перейшов в режим очікування наступного клієнта. Квітанцію не видав, гроші на карту не прийшли. Одразу зателефонував на гарячу лінію 0-800-500-500, заявку прийняли, але повідомили що час розглянення заявки два тижні.
Наскільки розумію з великої кількості подібних відгуків, це доволі поширена проблема.
Дуже сподіваюсь на швидке та позитивне рішення проблеми зі сторони банку, адже сума не маленька і втрачати її просто так бажання немає.
Також дещо засмучує реакція співробітників відділення при будь якій проблемній ситуаціі — ніякого бажання допомогти, відповідь завжди одна — телефонуйте на гарячу лінію.
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 декабря 2019, 16:50
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
На жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: збій роботи внаслідок неналежного використання, якість купюр якими здійснюється поповнення карткового рахунку та ін.
Додатково інформуємо, що зареєструвати заяву на спірну операцію можна лише зателефонував до Інформаційного центру Банку. Окрім цього, зазначаємо, що перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии - 1

+
0
multilexx
multilexx
21 декабря 2019, 16:35
#
Суму на карту зарахували на 4 день. Дякую за вирішення проблеми.
Думаю що у разі поповнення на велику суму, краще все ж таки звертатись до «живого» касира.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться