LvivTT LvivTT
29 июня 2017, 23:16
1
Виникла необхідніть терміново переказати гроші в Україну для допомоги хворій людині.

Я відправила три перекази зі Scotiabank в Торонто to Raiffeisen Bank: один 25 травня і другий 12 червня, та 23 червня.

Перекази були надіслані за реквізитами отримувача отриманими в відділенні Raiffeisen банку в Одесі.

Переказ надісланий 25 травня успішно був зарахований на рахунок отримувача протягом двох робочих днів.

Переказ надісланий 12 травні повернувся до відправника через тиждень за відрахуванням $60. Пояснення в wire return documents: неправильно вказаний рахунок банка кореспондента, хоча були використані ті ж самі реквізити, що і в першій транзакції яка пройшла успішно.

Переказ надісланий 23 червня з особливо підкресленою інформацією та вказанням рахунка банка кореспондента повернувся з вирахуванням $60 з поясненням що рахунок отримувача не приймає перекази.

Scotiabank з якого посилали всі транзакції не розуміє як перша транзакції пройшла успішно, в друга і третя повернулись.

Branch manager в Scotiabank провів години відслідковуючи і порівнюючи документи по всім транзакціям. Він і Divisional manager, який був в той час у відділення сказали, що логічного пояснення чому гроші повернулись немає.

Це що новий вид комісії для банку? Отримувати перекази надіслані абсолютно точно за інструкціями, брати $60 і відправляти гроші назад кожний раз знаходячи іншу причину чому вони не були зараховані на рахунок отримувача, який, між іншим, термінлво потребує коштів для лікування.
Ответ банка
Райффайзен Банк Аваль
6 июля 2017, 9:15
Шановна Lviv TT!

Даних, зазначених Вами, на жаль, не достатньо для перевірки інформації щодо надходження, повернення або зарахування здійснених переказів.
На підставі заяви отримувача коштів Банк має можливість провести розслідування щодо підстав повернення переказу та розміру комісій, утриманих з переказу банками-кореспондентами. Розслідування проводиться згідно чинних Тарифів Банку.
Щодо можливості відшкодування комісії отримувачу коштів, відправник даних коштів має звернутись до банку, з якого були відправлені кошти.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии (1)

+
0
LvivTT
LvivTT
3 июля 2017, 17:58
#
А буде якась реакція банку на мій коментар? Якщо банк не хоче розглянути мою скаргу і дати відповідь, я можу звернутись в SWIFT, канадський банк надав мені всю необхідну документацію по двом переказам опитаним вище.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться