klex klex
19 февраля 2017, 21:40
4
1. Додаток недоступний на IOS!!! Я зателефонував в підтримку — вони вислали посилання на додаток, яке непрацює — https://appsto.re/ua/2c8iab.i
2. Шаблони, створені в веб версії не переносяться на мобільну версію. Такий коментар вже був 3 місяці назад, ви відповіли, що працюєте на цим — а результату немає
3. Також сьогодні не зміг подивитися історію транзакцій — додаток написав, що її немає.
4. Щоб додати можливість логіну через відбиток пальця на IOS, розробнику потрібно лише години три. Кожного разу вводити логін/пароль дуже незручно.
Ответ банка
Райффайзен Банк Аваль
21 февраля 2017, 9:22
Шановний klex!

Перш за все, дозвольте принести вибачення за завдані Вам незручності. Наразі доступ до завантаження мобільного додатку «Райффайзен Онлайн» для IOS тимчасово призупинено з технічних причин. Банк докладає зусиль для вирішення даної ситуацій у найкоротші терміни.
Також, Банк постійно працює над впровадження змін до функціоналу програмного забезпечення для вдосконалення послуг, які надаються Клієнтам. На жаль, реалізація таких змін потребує додаткового часу для вирішення.
Для отримання інформації щодо роботи послуги «Райффайзен Онлайн», зокрема – відображення історії трансакацій, Вам необхідно за допомогою Карти ідентифікації Клієнта звертатися за номерами телефонів Інформаційного центру Банку: 0 (800) 500-500 (дзвінки зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України безкоштовні), 521 з мобільного (безкоштовно для абонентів МТС), 38 (044) 490-88-88 (для дзвінків з-за кордону і Київських міських номерів, згідно тарифів оператором мобільного зв'язку).
Графік роботи Служби підтримки послуги «Райффайзен Онлайн»: пн.-пт. — З 08:00 до 00:00, сб.-нд. — з 08:00 до 20:00.
Для ідентифікації в голосовому меню потрібно вибрати послідовно пункти 3; 1; ввести дані Карти ідентифікації; потім — вибрати пункт меню, що відповідає тематиці Вашого питання.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться