Josh Danes Josh Danes
30 ноября 2016, 18:10
без оценки
Нещодавно стала вашим клієнтом і була розчарована! Смс банкінг підключений, але приходять смс вкрай рідко! відправити смс на якийсь номер і перевірити стан рахунку НЕМОЖЛИВО!!! Зайти на сайт теж неможливо, необхідний логін і пароль, де я його візьму от скажіть мені, то ще пів біди як вийде то вилізають якісь оновлення! В додатку райфайзен онлайн теж просить пароль! взяти його просто ніде! просить 8 цифр, яких 8 цифр? на карточці їх 16!!! взагалі нерозумію! написано для дітей старше трьох років! я в свої 21 цього недоганяю просто!!! Висновок, обслуговування нульове, і плюс… програмісти що це все намучують і крутять! зробіть простіше! а то відчуваю себе олєньом туполобим. дякую
Ответ банка
Райффайзен Банк Аваль
2 декабря 2016, 15:47
Шановна Josh Danes!

В разі, якщо по проведеній операції з використанням платіжної картки Вам не надійшло SMS -повідомлення, рекомендуємо звернутись до Інформаційного центру Банку за номерами телефонів: 0 (800) 500-500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних номерів), 521 (безкоштовно для абонентів MТC по Україні), +38 (044) 490-88-88 (для дзвінків з-за кордону і для Київських міських номерів), де, після проведення Вашої ідентифікації, оператор здійснить перевірку причин ненадходження SMS -повідомлення.
Для отримання інформації про суму залишку коштів на картковому рахунку Ви можете скористатися послугою «Автоматична перевірка залишку», яка дозволяє отримувати інформацію про доступну суму коштів на картковому рахунку у телефонному режимі. Послуга діє для телефонних апаратів, які підтримують можливість тонового набору номерів, і надається безкоштовно. Для користування даною послугою необхідно подзвонити в Інформаційний центр Банку і вибрати в голосовому меню пункт «1». Після цього – ввести наступну комбінацію: [вісім останніх цифр номера карти] + [#] + [код доступу до послуги, отриманий у оператора Інформаційного центру] + [#]. Також, за допомогою послуги Мобільний банкінг Ви можете робити SMS-запити на номер 10901 для отримання інформації, щодо стану рахунку, останніх трансакцій, тощо. З більш детальною інформацією по послузі можливо ознайомитись, перейшовши за посиленням: https://www.aval.ua/ru/e-services/mobile/
Також, Банк надає інформацію про стан рахунку та проведених операціях з допомогою послуги «Райффайзен Онлайн».
Підключення послуги здійснюється при наявності картки ідентифікації (саме на ній і вказаний логін, що складається із восьми цифр), яку можливо отримати, звернувшись у будь-яке відділення Банку в Україні з паспортним документом та реєстраційним номером облікової картки платника податків.
Для отримання більш детальної інформації Ви можете звернутись до цілодобового Інформаційного центру за вищевказаними номерами телефонів.

З по

Комментарии (1)

+
+10
IvanPetrov
IvanPetrov
30 ноября 2016, 20:02
Иван
#
Ахаха Ну ты и ТП Или просто притворяешься? ) На сайте вся инфа есть — где, что и как взять

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться