клієнт Клієнт клієнт Клієнт
10 августа 2016, 13:32
1
Просто жахливий непрофесіоналізм зі сторони співробітників кол-центру даного банку. Невиховані пані сидять і просто хамлять і погрожують клієнтам. У мене виникла заборгованість 20 днів. А регулярно я платила кредит на протязі 4-х років без затримок. Я не відмовляюсь від погашення процентів які набігли і думаю що знову повернусь до колишнього ритму погашення, я про це сказала співробітниці яка мені зателефонувала, натомість почула низку погроз про колекторів і т.д. Просто жахливий банк і нікому не раджу ні кредит брати ні просто якось співпрацювати, просто неприємно мати справу з невихованими людьми.
Ответ банка
Райффайзен Банк Аваль
11 августа 2016, 16:11
Шановний Клієнте!

На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для аналізу описаної ситуації.
Просимо надіслати більш детальну інформацію, а саме: Ваші ПІБ та реєстраційний номер облікової картки платника податків, номер телефону, з якого Вам дзвонили та номер телефону, на який надійшов дзвінок, а також дату дзвінка, на електронну адресу: info@aval.ua, з посиланням на даний відгук.
Після розгляду ситуації будуть надані роз'яснення на вказану Вами адресу електронної пошти.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться