Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Райффайзен Банка: Сумы, ул. Покровская, 1

Адрес:
Сумы, ул. Покровская, 1
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (касса: 09:00-17:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Power Banking

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
27 мая 2021, 14:36
Якось вирішив перевести залишок коштів з картки банку за допомогою їхнього додатку. В додатку показало, що комісія складає 0,00 грн. Супер, подумав. І забув про картку. Але через два місяці зайшов у додаток і побачив від'ємний баланс. Як виявилося, через декілька днів після переказу, була списана комісія! Хоча додаток вказав, що вона склада 0,00 грн. Якби була якась комісія, то я б скоріше просто оплатив рахунок мобільного, щоб використати кошти на картці.
Після того від'ємного балансу, почалися нараховуватися відсотки за несанкціоноване використання коштів (картка то дебетна). Окей, подумав. Закинув туди кошти, щоб вивести на нуль. Дочекався зарахування коштів на рахунок у виписці. Заблокував картку в додатку, бо не мав уже бажання користуватися цим банком. Поїхав до відділення щоб закрити картку. Співробітниця сказала, що мені потрібно лише у режимі додатку тепер розблокувати картку та зателефонувати в підтримку і так закрити рахунок. Потім я уже дізнався, що підтримка у них працює лише в робочі години. Так і знову забув про банк на пару місців.
Знайшовся час зателефонувати, а мені кажуть, що на картці (заблокованій) борг в -0,01 грн. і поки я її не погашу, закрити рахунок вони не можуть. І дійно, через місяць після того, як я вивів картку в нуль, є операція по списанні з заблокованої картки однієї копійки. Окей, аби тільки закрити питання з цим банком… Запропонували скинути копійку на картку, обов’язково зачекати декілька днів і потім можна знову до них звертатися. Закидаю з картки цього ж банку 0,01 грн на свою картку, а воно логічно повертає платіж, бо картка заблокована. То ж і закрити рахунок виходить ніяк.
Сказати, що Райффайзен якось засмучує не можу, бо уже ситий по горло цим банком, оскільки клієнтом був ще з 2000-их коли він просто називався Аваль.
Але хотілося б вирішити питання з закриттям рахунку, без додаткових поїздок до відділення де з корисного мене можуть послати в чат додатку чи на телефон підтримки.
Комментарии (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
27 мая 2021, 15:40
Доброго дня!
Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді та за завдані незручності. Перевіримо викладену Вами інформацію, надамо коментарі та, сподіваємось, вирішимо Ваше питання позитивно.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
2
4 января 2017, 17:04
при зарахування коштів через касу банку на власну карту потрібно чекати до 2-ох банкн. днів. що робити, якщо кошти потрібні відразу після поповнення. При чому строки зарахування через касу у відділенні та на гарячій лінії 521 повідомляють різні
Комментарии (2)
2
28 марта 2016, 16:28
Депозитиний банкомат прийняв кошти, проте після тривалого очікування просто викинув карту без квитанції на поповнення, в результаті баланс на картці не змінився, відповідно кошти зависли, як повідомили з гарячої лінії розляд «спірної» транзакції відбувається до 2 тижнів, хоча потрібно терміново провести платіж. В результаті купа нервів та зясування відносин з продавцем за затримку платежу. Заява № 45425
Ну і це все в ПЕРШИЙ ДЕНЬ користування картою банку Аваль:((
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
29 марта 2016, 9:14
Уважаемый KolesnikovOleh!

Прежде всего, позвольте принести извинения за неудобства, возникшие в процессе Вашего обслуживания.
В свою очередь, хотим сообщить, что через банкоматы проходит значительное количество операций, в связи с чем, иногда происходят технические сбои в их работе по разным причинам.
Сотрудники уполномоченных подразделений Банка прилагают усилия для решения спорных ситуаций с клиентами в сжатые сроки.
По результатам рассмотрения Вашей заявки на спорную транзакцию, Банком будет принято решение о возможности зачисления на Ваш карточный счет оспоренной суммы средств (в случае подтверждения наличия такого платежа и отсутствии его зачисления средств на счет).
Для уточнения статуса Вашей заявки на спорную транзакцию, рекомендуем обращаться в Информационный центр Банка по телефонам: 0 (800) 500-500 (бесплатно для стационарных и мобильных операторов по Украине) и 521 (бесплатно для абонентов МТС).

С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».

На странице собрана вся информация про отделение Райффайзен Банка по адресу Сумы, ул. Покровская, 1.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Райффайзен Банке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Райффайзен Банка  расположенном по адресу Сумы, ул. Покровская, 1- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.