Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Сенс Банка: Житомир, ул. Победы, 7-А

Адрес:
Житомир, ул. Победы, 7-А
Телефон:
0 800 502-050
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
4 января 2024, 16:12
Зіштовхнувся з проблемою наступного характеру.
Колись користувався карткою RED, перед війною само собою зрізали весь ліміт, а те що я використав залишилось як мінусовий баланс. Далі мені арештували рахунки (сенс банк цього не стосується) але саме у них я відчув весь спектр клієнтоорієнтованості навіть у їх власному застосунку. При арешті рахунків, логічно, що не можна користуватись кредитками, окей, заберіть цю можливість, але інформацію по балансу картки, яку мені треба гасити я хоч можу бачити? Добре, що хоч не відняли можливість звертатись до підтримки в чат, хоча що тут доброго теж не розумію, бо підтримка працює жахливо, і 3 місяці морочила мені голову не надавши основної інформації, за якою я до них бігав як на роботу. У відділення теж бігав, оскільки вносив через касу щомісячний платіж, але навіть там я не отримав інформації, через яку виникла сама проблема.
1. Постійні розсилки які не відповідають дійсності.
Почався просто максимально набридливий спам про кредитну картку, смс-ки в форматі «щоб вирішити проблему з кредитом зверніться за номером», при тому, що банк самостійно зі мною не хоче зв’язуватись, номер активний, нікуди не тікаю.
Пишеш у підтримку, говорять що все добре, це особливості обслуговування арештованих рахунків, вся сума відображається як просрочка і через це приходять повідомлення. Думаю, окей, але почали дзвонити рідним… Для чого? Інформація про особливості обслуговування мені надавалась рази 3, через що я і не хвилювався ні про що.
2. Вносив платіж щомісячно через відділення банку, всю інформацію можна переглянути за номером телефону, у вас же термінали для реєстрації стоять. Співробітники банку теж мене запевнили що у мене все добре, і що я можу вносити щомісячний платіж через касу як я і робив раніше.
Але виявляється що мою кредитну лінію взагалі закрили, про що мені напевно забули повідомити, і дізнався я про це після 5-го звернення до підтримки у чат (скріншоти всіх діалогів є).
3. Написав черговий раз у підтримку для роз’яснення. Повідомили що кредитна лінія закрита і потрібно внести всю суму (зауважу, що дату, до якої мені це потрібно було зробити не було сказано, знову ж таки всі скріншоти є і історію моїх звернень можна переглянути). На питання, «як бути якщо я не можу всю зараз закрити» мені повідомили, що я можу вносити ту суму, яку можу але до вказаної дати, як і раніше. Що я відповідно і робив далі.
4. Дзвонить мені співробітник банку, який дуже впевнений в тому, що вся інформація мені попередньо надавалась, і повідомляє, що до кінця року (2023) мені потрібно погасити всю суму, інакше передають діло до суду. Це при тому, що я вносив платежі у вказаний термін, а інформацію про закриття до кінця року мені ніхто не надавав за більше ніж 15 звернень загалом (як в підтрику так і у відділення банку). Починаються дзвінки рідним з погрозами «Піде служить заодно і віддасть», дослівно що моїй мамі сказали.
Сенс, у вас як там, все добре? В той час, коли інші банки не зважаючи на різні обставини пропонують варіанти вирішення таких питань, Ваш банк, при тому що платежі вносяться і я нікуди не тікаю закриває кредитну лінію, про що повідомляє в неправильній формі, не оголошуючи дати до якої потрібно закрити, і говорячи що я можу вносити платежі як і раніше. При цьому всьому в застосунку, я знову ж таки нічого не міг подивитись.
Комментарии (5)
Ответ банка
Сенс Банк
17 января 2024, 16:23
Дійсно доволі не приємна ситуація, але відгук не в повній мірі відображає реальну картинку, тут ми не можемо детально описати так як ця інформація містить банківську таємницю тому спішимо до вас в особисті повідомлення, а ось що стосується пунктів:

1. У випадку якщо є прострочення, то дійсно автоматично відправляється про це смс, як ви описали що сума прострочення вже більше ніж мінімальний платіж, тобто і відповідно надходять платежі менші, відправляється смс, а за номером який вказаний в банку не вийшло з вами контактувати, в чаті вам надали також альтернативу та номер за яким можна зв’язатись в месенджері.

2 та 3. Вносити потрібно як мінімум подвійні платежі. Оскільки мінімальний платіж це 5% від суми боргу і зазвичай цей платіж покриває лише нараховані відсотки та комісії. Також додам, що вносити кошти також можна і з іншого банку за реквізитами рахунку аналогічно як і в касі.

Якщо ви отримали смс про закриття кредитної лінії — за вашою кредитною карткою не продовжено кредитний ліміт. В залежності від типу картки вона або залишається активною, або буде анульована (банк в односторонньому порядку приймає рішення про продовження кредитного ліміту на підставі п. 4.3.15 Договору про банківське обслуговування фізичних осіб).
У разі наявності заборгованості її треба погасити в повному обсязі.

4. З приводу інформування, у випадку якщо є зменшення ліміту то автоматично смс про закриття кредитної лінії не відправляється з чим ми зараз розбираємось, а дзвінки родичам та фрази які звучать, також не повинно такого бути, будемо розбиратись

*Анастасія
5 не засчитана
27 января 2022, 20:03
Хочу поблагодарить специалистов, особенно Татьяну, по работе с физлицами. Карточки е-поддержи оформляли родители, которым я кое-как на старых смартфонах настроила ДИЮ. Возможности пойти с ними не было. Специалисты банка сами все настроили в телефонах и оформили карты. Отнеслись с пониманием.
Комментарии (1)
Ответ банка
Сенс Банк
27 января 2022, 20:51
Ваш відгук дуже цінний, дякуємо вам за нього. Подяку звичайно передамо😉
5 не засчитана
26 октября 2021, 17:57
Спасибо за помощь консультантам чата, а особенная благодарность специалисту в отделение банка, которая вручила мне новою карту. Спасибо за оперативность, доброжелательность и лояльность. Приятно было посетить Ваше отделение.
Написать комментарий
Ответ банка
Сенс Банк
26 октября 2021, 18:11
Дякуємо за відгук, та вашу оцінку роботи нашого відділення, приємно з вами співпрацювати.
2
11 августа 2021, 15:50
Оставляю отзыв для ответственных лиц. Два дня назад решил стать клиентом и заказать два карточных счета грн. и usd. Вначале на отделении девушка перепутала visa и mastercard (увидел уже дома). Потом начал пользоваться переводами на биржу с гривневой карточки, интерфейс биржи высвечивал нулевую комиссию, а по карточке Приватбанка не нулевую, что конечно меня обрадовало. Прошли сутки и на карточке баланс стал отрицательным, оказывается комиссия была, но сразу не показывалалась. Обратился за поддеркой в чат (девушка оператор казала что переключит на коллегу, мол подождите сейчас поможем), прошло более получаса… Поехал в отделение, там узнал что в приложении Sens нет возможности посмотреть текущие остатки после каждой операции. Закрыл все карточки и попрощался с Альфа-банком.
Комментарии (6)
Ответ банка
Сенс Банк
12 августа 2021, 15:01
Riky, Нам шкода, що залишились такі враження. Хотілось би провести роботу над помилками, та без ваших даних цього зробити не зможемо. В додатку можливо перевірити баланс на карті після здійсненої операції.Відображення комісії залежить від типу операції.
4
9 марта 2021, 21:05
27.02.2021 року скористався інтернет банкінгом Альфа банку для оплати комунальних послуг за електроенергію від Житомиробленерго. На сьогодні 9.03.21 гроші так і не були перераховані але з мого зарплатного рахунку їх списали. Дзвінок на горячу лінію нічого недав. Сазали що незнають куди пішли гроші.Звернувсь у відділення сказали що будуть шукати 2 неділі.Тому нікому нерекомендую перераховувати гроші через інтернет в Альфа банку.
Комментарии (1)
Ответ банка
Сенс Банк
10 марта 2021, 11:03
Николай Струк, Банком був відправлений запит на партнера і отримана відповідь, що платіж успішно зарахований за місцем призначення.
1 не засчитана
13 октября 2020, 11:35
Открыл карту чтобы получить перевод из-за границы. Снял деньги и остаток перевёл на другую карту. Спустя несколько недель вошёл в приложение и заметил что на счету минус 1000 гривен (округлил в меньшую сторону). В истории транзакций указано что я снял больше чем получил и при отрицательном балансе ещё и совершил перевод на другую карту(карта не кредитная). Задал вопрос в тех поддержку, обещали дать ответ через 12 часов. Через несколько дней отправили сообщение в Вайбер, мол со стороны банка нет нарушений. Ни объяснений ни уточняющих вопросов. С того времени тех поддержка меня игнорирует.
Исходя из имеющейся у меня информации я сделал вывод что мне тупо пересчитали курс задним числом. Это треш, даже если такая возможность прописана в договоре.
Комментарии (1)
Ответ банка
Сенс Банк
15 октября 2020, 10:11
Денис Романюк, пополнение онлайн гривневой карты в другой валюте проходит по курсу на день операции. После того как банк-отправитель присылает сумму, т.е. происходит взаиморасчет между банками (эта процедура занимает, как правило, до 3 рабочих дней), она зачисляется на счет по курсу на день зачисления.
Это указано в ДБО банка, документ размещен на сайте по ссылке: https://alfabank.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl.pdf
6.10. Відшкодування сум, сплачених Банком на користь МПС за операціями по Рахунку, у т.ч. з використанням Картки, здійсненими у валюті іншій, ніж валюта Рахунку, здійснюється в тому ж порядку, що й за операціями у валюті Рахунку, з урахуванням наступних особливостей:
а) у разі, якщо валютою Рахунку є гривні:
• за операціями, здійсненими у валюті, відмінній від гривні, доларів США/ євро, сума, що повинна бути відшкодована Банку, визначається шляхом перерахунку відповідної суми із валюти, в якій фактично здійснено операцію, в долари США/євро за курсом, встановленим МПС на дату списання МПС відповідної суми в доларах США/євро з кореспондентського рахунка Банку, та шляхом перерахунку суми в доларах США/євро, що вийшла у підсумку, в гривні за курсом Банку, встановленим на дату списання/зарахування відповідної суми за Рахунком;
• за операціями, здійсненими у доларах США/євро, сума, що повинна бути відшкодована Банку, визначається шляхом перерахунку відповідної суми у доларах США/євро, списаної МПС з кореспондентського рахунку Банку, у гривні за курсом Банку, встановленим на дату списання/зарахування відповідної суми за Рахунками;

В данном случае рекомендуем открыть валютную карту, чтобы в дальнейшем избежать конвертации.
Ответ администратора
Минфин
1 ноября 2020, 11:34
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 01.11.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
4
25 августа 2020, 16:58
Добрый вечер!
Прошу дать объяснения как произошла сложившаяся ситуация.
Согласно договору всегда выполняла оплату он-лайн картой другого банка.
Личного кабинета у меня нет.
Последний платеж 07/08/20 был оплачен в первой половине дня. В подтверждение списания денежных средств с карты моего банка пришел смс-код, после введения кода вашим сайтом была оформлена квитанция, что транзакция успешна (номер транзакции: МВВ3666432). Я раcпечатала эту квитанцию. Но зачисления денежных средств так и не было.
Как оказалось, списание не прошло по техническим причинам!
На сегодняшний день уже истекло время беспроцентной рассрочки.
И я вынуждена оплачивать дополнительно комиссию за пользование кредbтом и % за несвоевременную оплату.
На каком основании вы даете квитанции-подтверждения, если списания не было?
Комментарии (1)
Ответ банка
Сенс Банк
26 августа 2020, 11:43
boykoalina2, извините, пожалуйста, за ситуацию. Мы проведем перерасчет начисленных комиссий, сделка будет закрыта до конца недели.
3
18 июля 2020, 23:00
У меня кредитная карта уже как 2 года.
Первый год все супер, классно, чётко я была довольна. Но проходит год, и у меня платеж вместо 11000 стал 19000.
Сказать что я была в шоке, ни чего не сказать.Пошла в банк к менеджеру, дали запрос на то чтоб мне расписали что входит в эти 19000. Прислали, что он сам не мог понять что они нащитали. Звонила на горячую линию раз 30 просила объяснить что входит в эту сумму ни один оператор мне не дал четкого ответа.
Оплатила, да бы не платить не понять за что потом штрафы.
Проходит год, карантин застал нас. Звоню чтоб взять кредитные каникул, мне их дают.
Ну я спокойна что месяц есть отсрочки, можно жить. Решила зайти в приложение глянуть какой платеж будет, а у меня там вместо 12000 аж 36000.
36000 Карл, во время карантина. Где их взять такие то деньги???? Звоню на горячую линию, а отказывается на мою карту кредитные каникулы не распространяются… нет слов
Бере в долг, плачу этот мега крутой платеж.
Не проходит и 3 месяца, покупаю плитку, достаю карту делаю оплату, а мне отмена…
Звоню, а мне в ответ:«Банк решил запретить мне операции оплаты, только погашение»Причина??? А причина неизвестная.
Спасибо Альфа банк, что запретили мне совершать оплаты, я быстрее выплачу и ни когда в жизни не обращусь в этот грёбаный банк.
П.С. У меня ни одного просроченного платежа, ни одного штрафа за всю кредитную историю.
Комментарии (1)
5
15 июня 2020, 19:09
Здравствуйте! В субботу, при пополнении карты, в терминале возникла ошибка и деньги не были зачислены (12500 грн). Сразу же связался с тех поддержкой через мобильный банкинг (через он-лайн чат). После уточнения деталей, менеджер создал заявку (№1-32121041401). К своему обращению приложил фотки ошибки с терминала. Пообещали дать ответ до 17го июля. Сегодня деньги были зачислены на счет. Спасибо, что так быстро решили проблему!
Написать комментарий
Ответ банка
Сенс Банк
16 июня 2020, 8:22
Доброе утро, Squier. Спасибо за Ваш отзыв! Для нас очень важно, что мы смогли оперативно решить Ваш вопрос. Спасибо, что пользуетесь услугами нашего Банка!
3
7 апреля 2020, 19:11
Оформила у Альфа банку картку Platinum Black для користування за кордоном. Як мені тоді здавалось, там були досить вигідні умови. Під час користування раптом виявилось, що за кожну конвертацію знімається 1% (при чому консультант запевняла, що жодних комісій по валютних картках нема, лише плата за обслуговування), також без мого відома знімались кошти за СМС інформуваня, яке я навіть не отримувала. Подібні знятя можна побачити лише коли відкриваєш виписку, в історіії вони ЧОМУСЬ не відображаються.

За кордоном втратила доступ до вказаного номеру телефону без можливості відновлення. Через це втратила і доступ до більшості операцій в онлайн банкінгу, не могла зняти кошти з рахунку. Зв'язалась з оператором, який сказав зателефонувати до контакт центру, у якому не поспішають брати трубку навіть якщо дзвінок здійснюється у роумінгу. Оператор сказав, що потрібно провести ідентифікацію особистості. Відповівши на всі питання, мені повідомили, що ідентифікацію я не пройшла. Не зважаючи на те, що на всі питання я відповіла правильно (потім перевірено з консультантом, але вже у відділенні). Причини мені пояснити відмовились. У відділені сказали, що можливо це сталось через те, що я змінила паспорт на ID картку.

Як результат — я залишилась за кордоном без засобів для існування, адже всі кошти надходили на рахунок, яким я не могла скористатись. На прохання зрозуміти ситуацію та спробувати допомогти, все, що мені відповіли — приїжджайте в Україну, йдіть у відділеня вирішувати питаня.

Коли я нарешті приїхала та намагалась зняти кошти — почався карантин, через онлайн чат та в телефонному режимі мені відмовили у створенні заявки на зняття валюти, сказали їхати у відділення і питати на місці.
Прочекавши майже годину, нарешті потрапляю у відділення, де мені кажуть, що валюти немає ВЗАГАЛІ. Нема в жодному Альфа банку, що, звичайно ж, не правда. Я можу зрозуміти подібні обмеження у зв'язку з надзвичайною ситуацією, та аж ніяк не можу зрозуміти подібну роботу консультантів та операторів.

Консультант у відділені сказала, що гроші я зможу зняти лише після закінчення карантину і все, що я можу зробити зараз — замовити валюту та чекати на дзвінок оператора про готовність коштів. Спитала також щодо комісії за зняття коштів з рахунку, оператор відповіла, що вона складає 0%. Перепитала ще раз на всякий випадок, оператор була цілком впевнена, що ніякої комісії не нараховується.

Пізніше все ж вирішила написати оператору в онлайн чат щодо свого замовленя
Дата (30.03.2020)
Питаю чи вже є інформація коли зможу забрати свої кошти
Оператор №1: «У вас стоит завтра 31.03.2020»
Відповідаю: «Тобто кошти можна вже завтра забрати у відділенні?»

Тиша, через 10 хвилин приєднався інший оператор, який сказав що мене по даному питаню проінформує її колега.
Знову 10 хвилин очікування.

Оператор №3 «Вижу дата получения средств стоит 02.04.2020»
Питаю чому інший оператор казав, що гроші можна забрати вже завтра.
Оператор ще раз перевіряє та все ж наполягає на 02.04.2020
Питаю чи поступить мені дзвінок про те, що кошти готові, як обіцяли у відділенні щоб я знову дарма туди не йшла.
Оператор завіряє, що мені повинні зателефонувати до 02.04 та повідомити про надходження коштів.

До вказаної дати зі мною так ніхто і не зв'язався.
Знову пишу оператору.

Оператор №4: «Ви мали забрати кошти 31.03»
Я в ступорі.
Потім чат заглючив і, як зазвичай з Альфа банком, через хвилину автоматично закрився.

При підключенні оператора №5 прошу перечитати мої зверненя вище.
«Бачу попередній оператор писав, що кошти потрібно було забрати 31.03»
Знову очікування на перевірку інформації
«Так, все вірно, можливо зацікавить нове замовленя?»

Чат перестав працювати, не бачила жодного повідомлення.
«Чат закрито через неактивність.»

Очікування на нового оператора.
Оператор №6 «Сума була замовлена на 31.03»
Питаю, чому мене тоді інші оператори запевняли, що маю забрати кошти 2 числа та чому так ніколи ніхто і не передзвонив попередити про їх наявність.
Оператор питає чи мені обіцяли зателефонувати з цього питаня.
Кажу що так, обіцяли і у відділенні, і в чаті.

Знову очікування на перевірку.
Пряма цитата для того щоб ви бачили на скільки неадекватно працює сервіс:
«вам пообіцяв зателефонувати то
Свойства соединения
Код завершающей обработки
вам пообіцяв зателефонувати то
Свойства соединения
Код завершающей обработки
Вам пообіцяла зателефонувати та людина, що замовляла суму?»

Знову пояснюю всю ситуацію.
Нарешті виборюю право забрати свої кошти у відділенні.

Стою в черзі 40 хвилин до консультанта, який мені каже, що за знятя коштів знімається комісія і я повинна буду заплатити €23
Питаю чому мені попередній консультант казала, що НЕМА комісії за зняття коштів з рахунку.
Мені відповідають, що мені не могли такого сказати.
Пізніше: «А ну, може вона подумала, що у вас депозитний рахунок, де комісії нема.»

Як вона могла переплутати, коли я 2 раза перепитувала і просила ще раз перевірити інформацію.

Консультант радить перекинути гроші на картку і зняти без комісії, а оскільки гроші будуть йти на картку декілька годин, сьогодні я їх зняти вже не зможу, тому повинна буду прийти ще раз, вже після вихідних.

Так багато часу, сил та нервів було втрачено. Найгірший банк яким я коли-небудь користувалась. Ніколи більше не буду звертатись до Альфа банку і вам ОДНОЗНАЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ, побережіть себе та свої кошти.
Комментарии (13)
Ответ банка
Сенс Банк
7 апреля 2020, 19:27
Доброго дня, Ангелина Романюк. Нам дуже шкода, що сталась така ситуація. Перепрошуємо за даний випадок. Для того, щоб ми мали змогу розібратись, вкажіть, будь ласка Ваш ІПН в особистому повідомленні.
Страницы: 12

На странице собрана вся информация про отделение Сенс Банка по адресу Житомир, ул. Победы, 7-А.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Сенс Банке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Сенс Банка  расположенном по адресу Житомир, ул. Победы, 7-А- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.