Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Абанка: Одесса, ул. Ришельевская, 35/37

Адрес:
Одесса, ул. Ришельевская, 35/37
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
4 марта 2024, 8:34
Декілька днів тому з моєї кредитної картки списали кошти. На покупку чогось у американському інтернет магазині та на якийсь сервіс у Лондоні. Картку заблокували та банк зробив перевірку. Написали, що я передав секретні данні третім особам. Але тут таке діло — ця картка постійно знаходилась дома у сейфі, та ніколи ніде не була. Навіть я не знав всі секретні дані. У відділенні, коли її відкривали мені зразу встановили Абанк 24 та всі оплати були через Google Pay через банківські термінали. Єдиний раз, коли картка була у чужих руках — це коли я у касі відділення її поповнював. На сумму 5500 гривень. Та через 3 дні з моєї картки було списано 5000 гривень. Чому саме таку суму? Шахрай пожалів мене? Я вважаю, що шахраї знали, що в мене є 5500 на картці, та цю суму і списали. Я робив виписку по карті, звертався у поліцію. Мені там порадили звернутися до служби безпеки банку. Але у цьому банку можна спілкуватися лише зі службою підтримки. Я вважаю, що данні моєї картки потрапили шахраям через касу відділення. Іншого шляху немає. Банк зробив запит Visa на скасування платежів. Один вже повернули, але 2 ще висять. Я дочекаюсь рішення, розблокую картки, закрою борг та заблокую та видалю все, що зв’язує мене з цим банком. Робота з ним дуже небезпечна.
Комментарии (1)
Ответ банка
Абанк
5 марта 2024, 10:04
Добрий день!
Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. На момент звернення
до Служби підтримки, нашим Співробітником було сформовано заявку про
шахрайство та надано рекомендації, щодо подальших дій.
При перевірці, Співробітниками також встановлено, що списання
відбулось з іншої картки Абанк, що виключає причетність Співробітника
відділення. Банком встановлено високий рівень стандартів, тому
шахрайство з боку Співробітників недопустиме.
Після нами, одразу, було створено запит на оскарження даних
транзакцій, до Міжнародної платіжної системи. Стандартний регламент
оскарженння складає до 55 днів.
Будьте впевнені, що ми робимо все можливе, щоб забезпечити Вашу
безпеку та зручність у користуванні нашими послугами. Нам дуже важлива
Ваша довіра, і ми сподіваємось, що ця ситуація не вплине на подальшу
нашу співпрацю.
1
28 мая 2023, 12:29
Делал реструкторизацию долга (с долгом там вообще фигня. Всучили зелёную карту при оформлении потребительского кредита. Ничего по ней не подписывал. Сейчас образовался долг). Требывали предоплату для распечатки и прочтения договора. Устно толком и вразумительно работник НИЧЕГО ответить не мог -ссылаясь на банк. В итоге распечатали договор на котором ксеросная печать и ни моей подписи ни подписи работника банка нет
Комментарии (1)
Ответ банка
Абанк
abank24
28 мая 2023, 17:21
Доброго дня! Стосовно оформлення картки в Банку, відкриття картки можливе лише особисто Клієнтом та з підтвердженням від Клієнта.
Якщо Ви вирішили звернутись для оформлення реструктуризації боргу, то друк Генеральної угоди реструктуризації Вашого боргу доступний тільки після завершення всіх етапів у заявці на оформлення. Але звертаємо увагу, що документ перебуває на безпаперовій процедурі та не підлягає обов'язковому друку. Договір Банк відправляє Вам на фінансову електрону пошту або на електронну пошту, яку Ви вказали у заявці. На Вашу вимогу договір можна роздрукувати, але це не обов'язкова операція. Наш Банк поступово переходить на безпаперову технологію виконання операцій згідно з Положенням про застосування електронного підпису в банківській системі України (Постанова 78 НБУ від 14.08.2017). На договорі ручний підпис змінюється на цифровий підпис з ОТП-паролем, яким Ви підтвердили згоду, договір зберігається в електронному вигляді. Будемо раді детальніше розібратись у Ваші ситуації. Просимо надати відповідь в особистому повідомленні.
3
9 апреля 2020, 19:41
по телефону обратился в поддержку для смены финансового номера, на новый номер пришло СМС о смене с кодом, после чего старый финансовый номер перестал работать, а с новым — не могу зайти в систему — «неправильный логин»

после этого регулярно обращаюсь в поддержку, где все проходит по одному и тому же пути

— идентификация,
— пришлите скриншот,
— почистите браузер,
— ваша предыдущая заявка решена!!!
— оставьте новую заявку в технический отдел
— больше ничем не можем вам помочь

четыре круга уже прошли — на руках четыре номера обращения, ждем следующий, а пока уже около месяца не могу получить доступ к своим средствам…
Комментарии (4)
Ответ банка
Абанк
abank24
9 апреля 2020, 20:40
Добрый вечер! Приносим Вам свои извинения за неудобства в этой ситуации. Мы сделаем всё возможное для ускорения решения Вашего вопроса.
Главная / Банки Украины 🏦 / Абанк 💰 / Отделения и банкоматы Абанка в Одессе 🏦 / Отделение Абанк: ул. Ришельевская, 35/37 , Одесса

На странице собрана вся информация про отделение Абанка по адресу Одесса, ул. Ришельевская, 35/37 .  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Абанке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Абанка  расположенном по адресу Одесса, ул. Ришельевская, 35/37 - конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.