Минфин - Курсы валют Украины

Установить
Demchak
Руслан Демчак
Зарегистрирован:
19 августа 2011

Последний раз был на сайте:
11 октября 2023 в 21:15
Подписчики (36):
buratinko
buratinko
Украина
71529233
Sanuxa Gogoman
vista1
vista1
himik23
himik23
olexch
Александр Чернов
41 год
Nline
Nline
AndreyM
Andrey M
45 лет, Киев
elvalery
elvalery
Киев
romava
romava
khortiza7777
khortiza7777
55 лет
Aristarkh
Aristarkh
Мироновка
anzevs
Влад Великолепный
Киев
все подписчики
Народний депутат Верховної Ради України VIII скликання
29 февраля 2012, 16:11

Небесні пільги

На сайті Мінінфраструктури України був оприлюднений законопроект щодо перегляду ставок деяких податків і зборів, які стосуються ввезення в країну повітряних суден. Зокрема йдеться про встановлення нульової ставки ПДВ на операції поставки літаків, ввезених на митну територію України. Крім того, у міністерстві пропонують встановити нульові ставки транспортного збору (при першій реєстрації) для літаків та вертольотів – замість нині діючих ставок у 1,09 грн за кожен кілограм максимальної злітної маси. Для цього відповідні зміни мають бути внесені до статей 195 та 234 Податкового кодексу. Передбачається, що новий порядок оподаткування почне діяти з 1 січня 2013 року.

Свої наміри чиновники пояснюють тим, що сплата ПДВ вітчизняними перевізниками при закупівлі нових літаків негативно впливає на діяльність транспортної галузі, оскільки застарілий парк авіаційної техніки вимагає якнайшвидшого його оновлення, а цей податок суттєво збільшує вартість транспортних засобів. З тої ж причини пропонується прийняти податкові норми для створення сприятливих умов для  першої реєстрації літаків. Мовляв, зараз перевізники мають вишукувати та вкладати власні кошти, залучати позикові кошти на придбання флоту, який відповідає міжнародним нормам та якості обслуговування. Держава ж ніяк не може допомогти їм у цьому, хіба що знизивши податки заради підвищення конкурентоспроможності українських авіаперевізників.

Цікаво, що керівники нашої держави постійно наголошують на підтримці вітчизняного виробника, який нібито виробляє техніку на рівні міжнародних стандартів та ще й значно дешевше. А тут виходить, що стимулюються перевізники, які віддають перевагу іноземній техніці. Рік тому віце-прем’єр, голова Мінінфраструктури України, наголошував, що вітчизняні авіакомпанії готові купувати 15-20 літаків щорічно. І задача уряду – зробити умови покупки наших літаків аналогічними тим, що пропонуються іноземними виробниками. Тобто продаж у лізинг під 1-2%.

Можливо краще кошти залучені від податків, які стосуються ввезення в країну повітряних суден перенаправити на компенсацію ставок по внутрішньому лізингу.

А то складається враження, що і пропоновані пільги на закупку літаків – черговий хід на покращення показників чієгось бізнесу. Тим паче, що закупки пального та послуги з міжнародних авіаперевезень вже звільнені від сплати ПДВ.

Просмотров: 1037, сегодня — 1
Следить за новыми комментариями

Комментарии - 1

+
0
bro
bro
29 февраля 2012, 16:25
#
«красавцы», що тут казати. Пiд шумок и собi самолетикiв-вертолетикiв закуплять без усiляких там ПДВ. Чергове «покращення» для когось вже наступае. Пiдримай вiтчизняного виробника.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться