Платформа лояльності «Привіт» налічує понад 15 мільйонів активних користувачів, а її AI-двигун щороку генерує 735 мільйонів персональних рекомендацій. За словами Інни Турлюн, штучний інтелект здатний бачити довші та більші патерни в поведінці клієнтів, часто прогнозуючи бажання клієнта ще до того, як він його усвідомив. Наприклад, в одному з кейсів, завдяки AI-рекомендаціям, понад мільйон клієнтів залучилися до партнерських акцій, причому більше половини з них здійснили транзакції, збільшуючи середній чек.
«Ми прогнозуємо покупку ще до того, як клієнт її захоче. Саме це відрізняє „Привіт“ у Приват24 від традиційних loyalty-програм», —заявила Інна Турлюн, наголошуючи на унікальності підходу банку до персоналізації. Вона додала, що завдяки цьому інструменту «Привіт» допомагає будувати довіру та вирішує проблему «інформаційного шуму», з яким стикаються клієнти через тисячі нерелевантних пропозицій.
Для партнерів банку (яких налічується понад 15 тисяч), включаючи великі мережі (Фокстрот, Аврора, WOG) та 400+ представників малого та середнього бізнесу (МСБ), розроблено self-service модель — маркетинговий кабінет у Приват24. Цей кабінет дозволяє бізнесу самостійно й оперативно керувати попитом та запускати таргетовані транзакційні кампанії. Таким чином, Приватбанк спрощує взаємодію з партнерами, надаючи їм інструмент для швидкого підбору та залучення цільової аудиторії, яка вже готова до здійснення покупки.