Концепція стенду заснована на філософії японського мистецтва кінцуґі («золотий шов») — техніці, у якій розбиті речі відновлюють лаком із золотом. Такі дії нібито трансформують шрами в силу та унікальність. І переконують: те, що було зламане, може стати ще прекраснішим!

Це візуальний образ близький до ідеї ROC — Recovery Oriented Communication, комунікації, орієнтованої на відновлення.

Подія вже вдруге об'єднала громадських лідерів, військових, ветеранів, психологів, комунікаційників, волонтерів та відповідальний бізнес. Організатори досягли головної мети — показати, як чесна, емпатійна комунікація допомагає людям проживати досвід війни, трансформує травму та підтримує повернення до життя.

Упродовж дня учасники почули багато щирих історій — подекуди болючих і шокуючих, але надзвичайно важливих для розуміння реальності та пошуку ефективних способів взаємодії з нею.

COMINBANK дякує команді фонду, а також особисто Антону Семенову, Тетяні Романовій та ведучим події за створення простору довіри, відвертості та глибини.

Довідково

У межах стратегії КСВ DOBROKOLO COMINBANK уже другий рік співпрацює з БФ «Як ти, брате?».

Створені експертами фонду посібники з комунікації — це унікальні та практичні матеріали, необхідні військовим, їхнім родинам та сучасним колективам.

COMINBANK виступає інформаційним партнером проєкту й допомагає поширювати інформацію про безкоштовні посібники, щоб якомога більше людей могли отримати підтримку та корисні знання.