Ці листи не мають жодного відношення до Приватбанку.

Шахраї намагаються встановити на комп’ютери вірусні програми, щоб отримати доступ до документів або рахунків. Тому, будь ласка, будьте уважними й не відкривайте нічого підозрілого.

Якщо ви зіткнулися з подібним контентом, просимо надсилати його через зручний для вас канал комунікації.

Подати заявку щодо шахрайства також можна самостійно за допомогою Приват24 для бізнесу, в розділі «Комунікації"→ «Подати на шахрайство».

Банк ще раз нагадує ключові правила інформаційної безпеки:

  • Не зберігайте електронні підписи та паролі на персональних комп’ютерах, у браузерах чи інших програмах.
  • Підписуйте платежі кваліфікованим електронним підписом (КЕП) — SmartID.
  • Перевіряйте інформацію на офіційних сайтах, звертайтесь до підтримки банку у верифіковані канали комунікацій.
  • Не завантажуйте файли від невідомих адресатів та не переходьте за підозрілими посиланнями.
  • Встановіть антивірус та своєчасно оновлюйте його.
  • Використовуйте двоетапну перевірку для входу на пошту та у банківські застосунки.
  • Забороніть або обмежте можливість віддаленої заміни SIM-карти в мобільного оператора. Станьте персоніфікованим абонентом, зареєструвавши свій номер в оператора.
  • Не використовуйте однакові паролі на різних платформах.


Детальніше про те як захистити свої фінанси від шахраїв можна дізнатися за посиланням.